• Bikingfox

    Diarréer efter jacuzzibad - 5-åring

    Mina föräldrar har nyligen renoverat badrummet och införskaffat ett jacuzzibad. Min dotter har velat att vi skulle åka dit och bada i nästan två veckor, och idag gjorde vi det.


    Jag badade tillsammans med henne, för inte vill man lämna ett så ungt barn själv. Hon tyckte det var jättespännande när jag startade badet och det började bubbla, men snart klagade hon lite lätt på att det kändes konstigt. Jag svarade att "det ska kännas så, det är det som gör det till ett jacuzzibad", och tänkte inte mer på det. Strax därefter började hon bli riktigt orolig och ville gå på toa, men jag hann inte få upp henne innan hon inte kunde hålla sig längre. Därefter satt hon kanske 15-20 minuter på toa med diarréer. Jag insåg snabbt att det var för att jag hade placerat henne nästan rakt över ett av "utblåsen" i badkaret; hon måste haft en vattenstråle upp i rumpan nästan hela tiden. 
    Jag blev klart jätterädd och ledsen, och har spenderar ca. 30 min med att googla om det här kanske kan vara farligt för henne.


    Inte kan det väl vara farligt? Det är ju bara vatten? Borde jag kanske ta henne till en läkare trots allt?
    Jag vill dessutom varna andra, så ingen behöver känna sig så usel som jag gör just nu.

  • Svar på tråden Diarréer efter jacuzzibad - 5-åring
Svar på tråden Diarréer efter jacuzzibad - 5-åring