• Anonym (Ts)

    Kan inte dejta- har glömt hur man har sex!

    Hjälp! Är nybliven singel o har nyss träffat en ny kille, MEN jag har inte haft sex på flera år... Mitt ex var asexuell o ville enbart ha sex i missionären i ett mörkt rum typ en gång om året. Vad ska jag göra? Jag vet ju inte hur man har sex...

  • Svar på tråden Kan inte dejta- har glömt hur man har sex!
  • Anonym (Ts)
    carlf skrev 2015-01-27 19:53:29 följande:

    Öva med den nya killen du har träffat eller med någon annan trevlig kille


    Blir nog inte så mycket övning om första gången är helt katastrof tänker jag...
  • Anonym (Guldfisken)
    Anonym (Ts) skrev 2015-01-27 19:57:58 följande:
    Blir nog inte så mycket övning om första gången är helt katastrof tänker jag...
    Nja, ställ dig på alla fyra och se vad som händer...
  • Nadezdin

    Kan du inte prata med nya killen när sex hamnar på tapeten om hur du är oerfaren på den biten? Om det är en kille med hjärtat på rätt plats så borde han ju respektera detta. Hade själv tyckt det varit upphetsande med en tjej som är ganska färsk med sex, då det hade känts speciellt och ärofyllt att få "vägleda henne" ;)  Sen handlar det väl lite om instinkt också när ni väl kåtat upp varandra, då borde det hela flyta på lite av sig självt! :D

  • carlf
    Anonym (Ts) skrev 2015-01-27 19:57:58 följande:
    Blir nog inte så mycket övning om första gången är helt katastrof tänker jag...
    jag skulle kunna ha överseende om de första gångerna inte är 100% bra. Ja så kom så övar vi upp dig
  • Anonym (Ts)
    Nadezdin skrev 2015-01-27 20:07:27 följande:

    Kan du inte prata med nya killen när sex hamnar på tapeten om hur du är oerfaren på den biten? Om det är en kille med hjärtat på rätt plats så borde han ju respektera detta. Hade själv tyckt det varit upphetsande med en tjej som är ganska färsk med sex, då det hade känts speciellt och ärofyllt att få "vägleda henne" ;)  Sen handlar det väl lite om instinkt också när ni väl kåtat upp varandra, då borde det hela flyta på lite av sig självt! :D


    Ok, får väl köra på instinkt då...
  • Anonym (Ts)
    carlf skrev 2015-01-27 20:08:59 följande:

    jag skulle kunna ha överseende om de första gångerna inte är 100% bra. Ja så kom så övar vi upp dig


    Överseende oavsett, eller om du visste varför?
  • carlf
    Anonym (Ts) skrev 2015-01-27 21:01:55 följande:
    Överseende oavsett, eller om du visste varför?
    Visste varför?
  • Anonym (Ts)
    carlf skrev 2015-01-27 21:06:27 följande:

    Visste varför?


    varför det var dåligt, dvs att jag inte haft sex på evigheter
Svar på tråden Kan inte dejta- har glömt hur man har sex!