• Anonym (Hustru)

    Jag är en reko kvinna och mor. Men nu är jag värd att älska med nån.

    Nu har jag varit gift i drygt 25 år. Har två fantastiska barn och en man att dela tidningen med. Han har varit otrogen ser på porrfilm i mobilen i smyg men vill aldrig älska med mig. Sedan drygt 10 år är jag huvudinkomsttagare och betalar det mesta. Hans lön går till nöjen min till vardagen. Känner att nu vill jag bli älskad sedd och uppmärksammad. Vet inte om jag ska lämna helt eller foga mig i ett kärlekslöst förhållande.

  • Svar på tråden Jag är en reko kvinna och mor. Men nu är jag värd att älska med nån.
  • Anonym (Fuchsia)
    Anonym (Hustru) skrev 2015-01-27 23:06:58 följande:

    Nu har jag varit gift i drygt 25 år. Har två fantastiska barn och en man att dela tidningen med. Han har varit otrogen ser på porrfilm i mobilen i smyg men vill aldrig älska med mig. Sedan drygt 10 år är jag huvudinkomsttagare och betalar det mesta. Hans lön går till nöjen min till vardagen. Känner att nu vill jag bli älskad sedd och uppmärksammad. Vet inte om jag ska lämna helt eller foga mig i ett kärlekslöst förhållande.


    Lämna helt. Du kommer inte ångra dig. Du är en stark alfahona. Dra!

    Sköter du detta snyggt så kan du få familjen att bestå ur barnens synvinkel. Ni kan fortfarande vara ett team. De förlorar ingen förälder.

    (Ler åt rubriken och ditt alias)
  • Anonym (Fuchsia)
    Anonym (Hustru) skrev 2015-01-27 23:06:58 följande:

    Nu har jag varit gift i drygt 25 år. Har två fantastiska barn och en man att dela tidningen med. Han har varit otrogen ser på porrfilm i mobilen i smyg men vill aldrig älska med mig. Sedan drygt 10 år är jag huvudinkomsttagare och betalar det mesta. Hans lön går till nöjen min till vardagen. Känner att nu vill jag bli älskad sedd och uppmärksammad. Vet inte om jag ska lämna helt eller foga mig i ett kärlekslöst förhållande.


    Jag glömde. Är han en alfahanne eller undergiven?

    Om han är undergiven så kan detta hänga ihop med den tappade sugen. Försök få honom jämbördig så vaknar kanske aptiten. .
  • kire

    Ok, en repris på inlägget med samma rubrik men där kvinna i stället är man. Är ni kanske gifta med varandra?

    Annars kan du ju, bestämd som du verkar, göra honom till cuckold. Kommer lösa både dina, hans och era problem.

  • Anonym (Hustru)
    BandAnna skrev 2015-01-28 08:01:12 följande:

    Varför inte vara kvinna nog och dumpa honom?

    Det finns inga ursäkter för otrohet.


    Kommet alltid tillbaks till vad är trohet. Är det bara sexuell trohet som gäller. För mig har trohet inneburit att jag stöttat min man när han hade det riktigt svårt. Lägger mer vikt på tro på någon än att vara het på någon. Men självklart gilla jag inte att bli sexuellt bedragen.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Hustru) skrev 2015-01-28 14:23:08 följande:
    Tråden är på riktigt, blev dock inspirerad av mannen i den andra tråden :) också lite kul att se det ur ett manligt / kvinnligt perspektiv.
    Skillnaden är att du blivit bedragen.
  • Fool
    Anonym (Hustru) skrev 2015-01-28 14:27:07 följande:
    Kommet alltid tillbaks till vad är trohet. Är det bara sexuell trohet som gäller. För mig har trohet inneburit att jag stöttat min man när han hade det riktigt svårt. Lägger mer vikt på tro på någon än att vara het på någon. Men självklart gilla jag inte att bli sexuellt bedragen.

    Om din man nu är en sån usling varför vll du fortsätta vara ihop med honom öht? Att vara otrogen kommer ju knappast förändra hans personlighet? Visst du kanske kommer få sex, men det är fortfarande samma man du kommer komma hem till?
  • Anders 386

    Nåt måste du iaf göra. Du kastar bort ditt liv. Det finns både åtrå och kärlek därute bara du vågar lossa förtöjningarna. 
    Lycka till

Svar på tråden Jag är en reko kvinna och mor. Men nu är jag värd att älska med nån.