• Sweetbaam

    Osexig, och svårt att komma!

    Med risk att låta som en fullkomlig idiot så måste jag be om hjälp. Jag har varit sexuellt aktiv i 4 år och under dom fyra åren har jag haft pojkvän i 2 så det har varit en del sex..

    Men nu har jag träffat en ny kille 6/7 månader sen och vi har varit tillsammans i 4 månader.. Och han är verkligen något speciellt det är lite det där löjliga " he's the one känslan"

    Men nu till problemen.

    1. Jag har börjat avsky och undvika sex för att jag känner mig äcklig och osexig.. Jag är hyfsat vältränad och noga med hygien etc etc. Men ändå har jag svårt att låta honom komma nära, Helst hade jag ju velat vara super sexig värsta porrstjärnan för min kille, eftersom jag älskar honom, och vill att han ska tycka jag är attraktiv.. Hoppas ni förstår hur jag menar, eftersom jag själv fattar att han antagligen tycker jag är snygg eller vad han nu tycker..

    Problem 2.

    Jag hatar att behöva ta på mig själv, alltså pilla på klittan eller som de nu kallas klittra, medans han penetrerar mig. Men jag kan inte komma om jag inte gör det, JAG HAR PROVAT ALLT!

    Jag känner mig extremt avslappnad med min kille för han är även min bästa vän.. Och jag har provat olika ställningar, knipa etc.. Men jag kan INTE få en vaginal orgasm!

    Det kanske inte verkar som ett problem men det känns lite som att han borde räcka för att få mig att komma..

    Vet att det kanske är svåra problem att hjälpa till med, men någon som har några tips om ni varit i liknande situationer etc

    Hoppas jag inte har skrivit allt för otydligt och att denna frågan inte hamnat fel..

    KRAM

  • Svar på tråden Osexig, och svårt att komma!
  • Anonym (mm)

    Du har inte svårt för att komma, det är ert sex det är fel på

  • Anonym (Tjej)

    Du ska inte behöva ta på dig själv på klitoris om du inte vill och jag förstår att det känns lite kymigt. Det enklaste är att ha sex i en ställning där det automatiskt tar på klitoris, tex att du på ovanpå fast nerböjd mot honom och liksom gnider dig mot medans. Saxställningen är också bra. Annars så för hans hand dit så att han kan ta på dig medans. Väldigt få tjejer kommer enbart av penetration och förhoppningsvis vet han det och tycker att det bara är sexigt att få ta på dig där samtidigt. Klart att han kan få dig att komma men då måste han ju göra något också och inte bara penetrera för sin egen njutning liksom...

  • The TARDIS
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-28 08:38:24 följande:

    Du ska inte behöva ta på dig själv på klitoris om du inte vill och jag förstår att det känns lite kymigt. Det enklaste är att ha sex i en ställning där det automatiskt tar på klitoris, tex att du på ovanpå fast nerböjd mot honom och liksom gnider dig mot medans. Saxställningen är också bra. Annars så för hans hand dit så att han kan ta på dig medans. Väldigt få tjejer kommer enbart av penetration och förhoppningsvis vet han det och tycker att det bara är sexigt att få ta på dig där samtidigt. Klart att han kan få dig att komma men då måste han ju göra något också och inte bara penetrera för sin egen njutning liksom...


    Eh...penetration sker inte bara för mannens skull. Förhoppningsvis tycker båda att det är skönt, och njuter av det. Annars kan det kvitta.

    Jag var sån en gång i tiden, tyckte det var pinsamt att smeka mig själv under sex, osv. Trodde att killen skulle tro att det inte var skönt om jag gjorde det, att han skulle bli sårad.

    Gissa om jag hade fel. Alla killar jag haft sex med har snarare tänt otroligt mycket på att se mig smeka mig själv, blir uppkåtade av det.

    Ens njutning kan inte läggas över helt på den andra parten. Man får vara lite aktiv i sängen och ta ansvar för sin egna orgasm också.
  • Celines Essence

    Din kille borde få dig att känna att du är sexig. Din kille borde uppmuntra dig att smeka dig. Jag får inte intrycket att du är så avslappnad som du borde och jag får inte så gott intryck av honom/er relation när jag läser.

    Vad du kan göra är att berätta ungefär det du berättar för oss. Är han en bra kille kommer han att berätta hur sexig du är och börja uppmuntra dig att smeka dig.


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • The TARDIS

    Vad jag undrar, TS, är vad som plötsligt fått dig att känna på detta viset? Vad är det som har hänt som fått dig att tro att du är osexig och äcklig? Vad är det som fått dig att tro att det inte är okej att smeka dig själv under sex?

  • Sweetbaam

    Jag vet faktiskt inte riktigt vad som har hänt:/

    Men asså jag har igentligen inget problem att ta på mig själv utan det är väl kanske lite att vara mer aktiv i vårt sexliv.. Och inte behöva tänka på att göra två saker samtidigt.. Hoppas du förstår vad jag menar utan att jag låter fullständigt knäpp..


    The TARDIS skrev 2015-01-28 10:38:23 följande:

    Vad jag undrar, TS, är vad som plötsligt fått dig att känna på detta viset? Vad är det som har hänt som fått dig att tro att du är osexig och äcklig? Vad är det som fått dig att tro att det inte är okej att smeka dig själv under sex?


  • The TARDIS
    Sweetbaam skrev 2015-01-28 10:52:07 följande:

    Jag vet faktiskt inte riktigt vad som har hänt:/

    Men asså jag har igentligen inget problem att ta på mig själv utan det är väl kanske lite att vara mer aktiv i vårt sexliv.. Och inte behöva tänka på att göra två saker samtidigt.. Hoppas du förstår vad jag menar utan att jag låter fullständigt knäpp..


    Om din kille hade tyckt att du var osexig och äcklig så hade han inte varit tillsammans med dig, och definitivt inte velat ha sex med dig. Låter som nånting skett i dina tankar, som fått dig att tro så om dig själv.

    Njut av din kropp, av din beröring, av din kille.
  • Busungarna

    Men för tusan TS, vet du att många killar tycker att det är fruktansvärt porrigt och sexigt när tjejen tar på sig själv? Och ännu bättre om du låter honom titta på medan du långsamt tar av dig kläderna samtidigt som du smeker dig själv från brösten, ner över magen till f*ttan. Din kille skulle nog komma innan han ens hunnit komma in i dig. Så smek långsamt din kropp när ni har sex, få din orgasm och njut av det.

    Min sambo ÄLSKAR när jag gör det och skulle jag glömma bort det ibland så påminner han mig under sexet "älskling smek dig själv.. shit va sexig du är...".

    Du säger att du är trygg med din pojkvän men jag tror inte du är det. Om du vore trygg med honom så skulle du aldrig känna dig otillräcklig. Eller ligger felet i att du inte vet vad han tänder på? Fråga honom, jag vet redan vad han kommer svara! - Han tänder på det du gör! Sätt dig ner och prata med honom TS.

  • Sweetbaam

    Jag känner mig trygg med honom det gör jag verkligen, och han är helt fantastiskt det är jag vill bara att han ska tycka jag e as sexig, för i min hjärna så känns det inte så och som många har påpekat så sitter nog detta problemet i huvudet, behövde nog bara få höra det från andra, något tips på hur du eller kanske någon annan som läser detta hur jag ska få mig själv att känna mig sexig?

    För typ när jag tänker mig hur jag ser ut så ser jag bara knäpp ut x) om ni förstår.


    Busungarna skrev 2015-01-28 11:16:41 följande:

    Men för tusan TS, vet du att många killar tycker att det är fruktansvärt porrigt och sexigt när tjejen tar på sig själv? Och ännu bättre om du låter honom titta på medan du långsamt tar av dig kläderna samtidigt som du smeker dig själv från brösten, ner över magen till f*ttan. Din kille skulle nog komma innan han ens hunnit komma in i dig. Så smek långsamt din kropp när ni har sex, få din orgasm och njut av det.

    Min sambo ÄLSKAR när jag gör det och skulle jag glömma bort det ibland så påminner han mig under sexet "älskling smek dig själv.. shit va sexig du är...".

    Du säger att du är trygg med din pojkvän men jag tror inte du är det. Om du vore trygg med honom så skulle du aldrig känna dig otillräcklig. Eller ligger felet i att du inte vet vad han tänder på? Fråga honom, jag vet redan vad han kommer svara! - Han tänder på det du gör! Sätt dig ner och prata med honom TS.


  • Busungarna
    Sweetbaam skrev 2015-01-28 11:29:34 följande:

    Jag känner mig trygg med honom det gör jag verkligen, och han är helt fantastiskt det är jag vill bara att han ska tycka jag e as sexig, för i min hjärna så känns det inte så och som många har påpekat så sitter nog detta problemet i huvudet, behövde nog bara få höra det från andra, något tips på hur du eller kanske någon annan som läser detta hur jag ska få mig själv att känna mig sexig?

    För typ när jag tänker mig hur jag ser ut så ser jag bara knäpp ut x) om ni förstår.


    Jag tror tyvärr den enda lösningen är att fråga din partner. Det enda som hjälper är nog att han gång på gång säger att du ÄR sexig.. till slut kommer det fastna. Jag trodde inte att jag var tillräckligt sexig när jag träffade min kille men eftersom han ständigt "tjatar" om hur fin, snygg, sexig och skön jag är så vågar jag tro på det nu. Jag tror att du, precis som jag, kanske inte är så jättegammal?! Självkänslan är nog något som växer med tiden. Ger han dig ofta komplimanger?
  • mchumba

    Du är ju inte alls avslappnad med din kille om du börjar noja för hur du ser ut.

    och det är egentligen hans fel. Varför har inte alla killar lärt sig tjata om hur fin och sexig tjejen är? Grattis till dig ovanför, som hittat en sådan man, det gör under för sexlivet.

    Många svenska killar gör dess fel:
    -är moltysta/ger inte komplimanger/säger inte att de tänder på en
    -skapar ingen sexig stämning
    -frågar ängsligt om det är skönt, är det bra osv (omtänksamt, men avtändande - skall frågas efteråt. Vi vill inte ha nåt jäkla rfsu-samtal under akten.)
    -tänker bara på att penetrera
    -tar ej hand om sig själva (ölmage, kass klädstil, dålig hygien påverkar i högsta grad hur mycket het på gröten man blir... extremt avtändande med killar som inte bryr sig om sin hygien osv.)

    Sen är det så klart inte lätt att vara kille... Inte lätt att veta hur man gör om man bara kollar på porr, där tjejerna går med på allt fast att det INTE är skönt (som tjej vet man detta, och det syns också ofta på filmerna) men pengarna gör det värt. Hur ofta ser man tjejer komma i porrfilmer jämfört med hur ofta killar kommer? 5 vs 100% skulle jag säga...

    Själv genomled jag fyra förhållanden med killar jag älskade, men som bara gjorde misstagen ovan... blev senare ihop med en kille från Egypten som kunde och gjorde ALLT rätt. Fast bara i sängen tyvärr.

    Din kille låter astrist och osexig i sängen, jag hade genast slutat ha sex, för det finns inget som så effektivt tar död på lusten som framtvingat sex. Prata om det genomgående, och ha sen inte sex igen förrän det blir oemotståndligt.

    Så känner jag i alla fall (och vet att många håller med mig).

  • Underhill

    Slappna av, älska dig själv, tänk inte så mycket, köp en lite klitorisvibb och njut. Det är inte alltid målet som är det viktiga...resan dit kan vara minst lika skön och trevlig :)


    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Osexig, och svårt att komma!