• Anonym (Scary)

    Min döda vän "gillade" mitt inlägg på FB.

    Min bästa vän gick bort för drygt 1 år sen. Hennes fb sida finns dock kvar.

    Jag skrev ett inlägg på min sida för några dagar sedan och hon/någon har gillat inlägget från hennes sida.

    Mig veteligen har ingen annan hennes lösen då hon levde ensam med sitt barn sedan många år tillbaka och inte hade så mångs vänner.

    Hur kan detta ske? Jag blev väldigt illa berörd då jag sörjer henne enormt mkt fortfarande.

  • Svar på tråden Min döda vän "gillade" mitt inlägg på FB.
  • Anonym (hmm)

    Ja, facebook är creepy :(

    Men finns ju bara tre förklaringar..Något fel med facebook, någon har hackat kontot alternativt hade lösenordet..eller så var det hon som gillade trots allt. Vilket som är troligast vet inte jag.

  • Anonym (hmm)

    Förresten på tal om creepy, ts, känns det som jag vet vem du menar...Men det kan nog stämma på fler förstås.

  • Anonym (Scary)
    Anonym (hmm) skrev 2015-01-28 11:57:38 följande:

    Förresten på tal om creepy, ts, känns det som jag vet vem du menar...Men det kan nog stämma på fler förstås.


    Oj....det vore creepy. Hon bodde inte i sverige, är det samma tjej?
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Scary) skrev 2015-01-28 12:25:38 följande:
    Oj....det vore creepy. Hon bodde inte i sverige, är det samma tjej?
    Nej, hon bodde i Sverige..så det var inte samma.
    Kan kontot vara hackat tror du? Finns ju en del knäppisar..

  • Anonym (-)

    Jag avslutade mitt FB-konto pga att "jag" gillade en massa som jag inte alls gillade. Hade "vänner" på min lista som jag inte alls visste vilka de var, osv.

  • Anonym (lm)

    Det är en vanligt förekommande FB bugg. Jag har också flera ggr sett mig själv gilla något jag aldrig klickat på.

  • Anonym (Scary)
    Anonym (-) skrev 2015-01-28 12:41:15 följande:

    Jag avslutade mitt FB-konto pga att "jag" gillade en massa som jag inte alls gillade. Hade "vänner" på min lista som jag inte alls visste vilka de var, osv.


    Kan jag avsluta hennes konto? Jag var den som stod henne allra närmast så om hon levt hade hon nog velat det.

    Ska avsluta mitt konto trot jag. Gillar inte alls fb.
  • Anonym (-)
    Anonym (Scary) skrev 2015-01-28 12:47:21 följande:
    Kan jag avsluta hennes konto? Jag var den som stod henne allra närmast så om hon levt hade hon nog velat det.

    Ska avsluta mitt konto trot jag. Gillar inte alls fb.
    Jag vet inte om man kan göra det.
    Du kan ju alltid skriva till FB och förklara läget och se om de kanske kan stänga ner hennes konto.
Svar på tråden Min döda vän "gillade" mitt inlägg på FB.