• Gurrag74

    Gillar du att din partner kysser/masserar dina fötter som förspel?

    Skriv gärna vad ni tycker om fotdyrkan som förspel...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du att din partner kysser/masserar dina fötter som förspel?
  • Anonym (Intressant.)

    Skulle aldrig falla mig in att låta honom ens titta på mina fötter för de är så JÄVLA fula :( 

    HANS fötter, däremot, får en hel del uppmärksamhet som del i förspel, för de är vackra och sexiga :) 

  • Gurrag74
    Anonym (Intressant.) skrev 2015-01-28 14:43:48 följande:

    Skulle aldrig falla mig in att låta honom ens titta på mina fötter för de är så JÄVLA fula :( 

    HANS fötter, däremot, får en hel del uppmärksamhet som del i förspel, för de är vackra och sexiga :) 


    Samma som jag fast tvärtom... Älskar min frus fötter men hon får inte röra mina. Vilket hon inte vill röra heller
  • Anonym (m)

    nja alltså inte som förspel? Gärna massera dem om jag är trött i dem, men det är ju mer mysigt bara. Som att massera nåns axlar när den har blivit stel

  • Gurrag74
    Anonym (m) skrev 2015-01-28 14:54:59 följande:

    nja alltså inte som förspel? Gärna massera dem om jag är trött i dem, men det är ju mer mysigt bara. Som att massera nåns axlar när den har blivit stel


    Det funkar bra det också, men jag har även en liten fotfetischism så tänder även lite på fötter
  • Anonym (Huvva!)

    Inte äckligt,men jag är hysteriskt kittlig så mina fötter låter man bli om man inte vill ha en fetsmäll! Kittlig hela jag,sex är intressant milt sagt...

  • Gurrag74
    Anonym (Huvva!) skrev 2015-01-28 15:23:59 följande:

    Inte äckligt,men jag är hysteriskt kittlig så mina fötter låter man bli om man inte vill ha en fetsmäll! Kittlig hela jag,sex är intressant milt sagt...


    Det blir direkt på Inget smek och förspel då
  • Anonym (Huvva!)
    Gurrag74 skrev 2015-01-28 15:49:40 följande:
    Det blir direkt på smile5.gif Inget smek och förspel då smile1.gif
    Jodå,ingen av oss är nån pang-på-mänska vad gäller sex. Men det blir mycket skratt och undandragande av kroppsdelar!
  • Gurrag74
    Anonym (Huvva!) skrev 2015-01-28 15:59:33 följande:

    Jodå,ingen av oss är nån pang-på-mänska vad gäller sex. Men det blir mycket skratt och undandragande av kroppsdelar!


    Det fungerar det också!
  • fluu

    Massera mig får han gärna göra, inte just som förspel, men annars. Kyssa mina fötter.... nej tack.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Gurrag74
    fluu skrev 2015-01-29 09:48:07 följande:

    Massera mig får han gärna göra, inte just som förspel, men annars. Kyssa mina fötter.... nej tack.


    Massage är skönt, inte bara på fötterna
Svar på tråden Gillar du att din partner kysser/masserar dina fötter som förspel?