• Anonym (Tjej)

    Får lappar i brevlådan. Hur ska jag ta reda på vem det är ifrån?

    Hej!

    Detta är väl inget direkt problem egentligen utan mer konstigt.

    Jag bor i ett hyreshus, ganska stort med flera våningar. Känner inte direkt några av mina grannar. I förra veckan fick jag en lapp i brevlådan där det står att jag är sjukt fin och att jag gärna får hälsa tillbaka nästa gång. Och blink smiley. Började fundera på vem som skrivit det. Funderade på om det var någon jag missat heja på. Jag har ingen aning så brydde mig inte så mycket om det. 

    Idag när jag kommer hem har jag fått en till lapp, där det står att ''han'', för jag antar att det är en han, har blivit ''kär'' i mig. Att vi träffats i trappuppgången flera gånger. Att han tycker jag är jättefin men vågar inte komma fram.

    Jag har ingen aning om vem detta kan vara! Jag småpratar med flera av mina grannar. Både tjejer och killar. Ett par polacker brukar vissla och prata en massa med mig men jag tror inte det är dom då dom inte har några problem med att komma fram till mig. 

    Tycker det är lite lustigt men jag vill ju gärna veta vem det är. Varför inte skriva sitt nummer om den vill prata med mig..? 

  • Svar på tråden Får lappar i brevlådan. Hur ska jag ta reda på vem det är ifrån?
  • Anonym (lite creepy)

    Oj vad läskigt har du fått en stalker? Känner bara obehag. Rigga en kamera?

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (lite creepy) skrev 2015-01-28 17:10:22 följande:

    Oj vad läskigt har du fått en stalker? Känner bara obehag. Rigga en kamera?


    Jag hoppas inte det! Jag har tänkt att det kanske är en blyg kille som inte vågar komma fram typ men det känns lite creepy ja om man tänker så. Okej om han hade skrivit kanske att han tyckte jag verkade intressant och lämnat sitt nummer men varför skicka flera lappar. Tycker det är lite konstigt. 

    En kamera hade vart något men ingen aning om hur man gör :P
  • Anonym (Wildrat)

    Om du är intresserad så lämna en lapp på din dörr till lapplämnaren. Lite löjligt att lämna anonyma lappar när man är intresserad, du är ju ingen tankeläsare och träffar fler än en person om dagarna...

  • nymedlem
    Anonym (lite creepy) skrev 2015-01-28 17:10:22 följande:

    Oj vad läskigt har du fått en stalker? Känner bara obehag. Rigga en kamera?


    Ja usch. Sånt där är jätteobehagligt tycker jag.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Wildrat) skrev 2015-01-28 17:23:11 följande:

    Om du är intresserad så lämna en lapp på din dörr till lapplämnaren. Lite löjligt att lämna anonyma lappar när man är intresserad, du är ju ingen tankeläsare och träffar fler än en person om dagarna...


    Jag har tänkt tanken, att själv sätta upp en lapp. Ja, tycker det är lite konstigt då jag verkligen inte har en aning om vem det kan vara. Har funderat en massa och ''misstänker'' flera men jag har ju ingen aning som sagt.. Men ska nog ta och sätta upp en liten lapp faktiskt!
Svar på tråden Får lappar i brevlådan. Hur ska jag ta reda på vem det är ifrån?