• Anonym (Tjej)

    Vill så gärna ha killen i kassan!

    Hej!

    Jag skulle gärna vilja ha lite råd eller tips på hur jag kan få kontakt med denna killen!

    På vårat torg har vi en orientaliskt affär (säger man så?) med utländsk mat. Handlar sällan där men för ca 1 månad sen så skulle jag köpa nötter så gick in dit. När jag kommer till kassan så sitter världens finaste kille där. Jag skojar inte! Solbränd, massa muskler och skitfint leende Drömmer Blir lite nervös när jag ska betala, vilket jag aldrig brukar bli med killar. Jag tror att han märker detta för att han skrattar efter jag betalat.

    Sen har jag inte vågat gå in dit igen! Går jag utanför kollar jag alltid in och igår stod han och bar in frukt så våra ögon möttes, vad töntig jag låter nu! Men han log mot mig! Ehhehe Skrattande

    HUR ska jag få kontakt med honom? Jag brukar aldrig ta första steget. Känns även konstigt att ta kontakt med någon när det inte är ute på krogen. Men jag vill så gärna ha honom! Har funderat på att gå in och köpa något igen och prata med honom men det är alltid så mycket folk där så det känns jobbigt och vad ska man säga?? 

  • Svar på tråden Vill så gärna ha killen i kassan!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (aae) skrev 2015-01-28 21:09:22 följande:

    Hur ser du ut? Är du snygg? :)


    Har alltid fått höra att jag ser bra ut :)
  • Anonym (aae)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-28 21:15:49 följande:
    Har alltid fått höra att jag ser bra ut :)
    Haha du får väl flirta lite och hoppas på att han tar kontakt då, om han inte ens vågar det så är det ju skitsamma? :)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (aae) skrev 2015-01-28 21:25:28 följande:
    Haha du får väl flirta lite och hoppas på att han tar kontakt då, om han inte ens vågar det så är det ju skitsamma? :)
    Haha ja men det är ju det som är så jobbigt! Det är ju alltid en massa folk därinne och tänk så dissar han mig totalt, då blir det ju en aning pinsamt. Jag är alltid så van vid att killen tar första steget så nu vet jag inte vad jag ska göra typ Förvånad Skrattande
  • Anonym (aae)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-28 21:31:47 följande:
    Haha ja men det är ju det som är så jobbigt! Det är ju alltid en massa folk därinne och tänk så dissar han mig totalt, då blir det ju en aning pinsamt. Jag är alltid så van vid att killen tar första steget så nu vet jag inte vad jag ska göra typ Förvånad Skrattande
    Det finns ju som nedre säger alltid alternativet med att ge telefonnummer när du ska betala, detta tycker jag dock är lite wierd, ger inget uttryck liksom.

    Bor du i en stor eller liten stad? :)
  • Anonym (Tjej)
    ajnas skrev 2015-01-28 21:55:30 följande:

    Ge honom en lapp med ditt telefonnummer när du betalar!


    Hade varit smidigast! Sen springer jag därifrån typ. Haha nej usch, låter som att jag är 12 typ! Jag veeet inte om jag vågar känns lite konstigt Skrattande
    Anonym (aae) skrev 2015-01-28 22:01:51 följande:
    Det finns ju som nedre säger alltid alternativet med att ge telefonnummer när du ska betala, detta tycker jag dock är lite wierd, ger inget uttryck liksom.

    Bor du i en stor eller liten stad? :)

    Det hade ju varit lättast att bara ge honom mitt nummer men är rädd att han kanske tycker jag är konstig.. Men jag vet inte vad jag ska göra annars. Vad ska jag säga liksom Skrattande

    Bor i en stor stad!
  • Anonym (aae)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-28 22:11:02 följande:
    Hade varit smidigast! Sen springer jag därifrån typ. Haha nej usch, låter som att jag är 12 typ! Jag veeet inte om jag vågar känns lite konstigt Skrattande
    Anonym (aae) skrev 2015-01-28 22:01:51 följande:
    Det finns ju som nedre säger alltid alternativet med att ge telefonnummer när du ska betala, detta tycker jag dock är lite wierd, ger inget uttryck liksom.

    Bor du i en stor eller liten stad? :)

    Det hade ju varit lättast att bara ge honom mitt nummer men är rädd att han kanske tycker jag är konstig.. Men jag vet inte vad jag ska göra annars. Vad ska jag säga liksom Skrattande

    Bor i en stor stad!
    Hahah, asså det är rätt skumt att ge nummerlapp seriöst, har fått några sådana från krogkvällar och tycker bara det är konstigt. Är väl enklare att komma fram?

    Han kanske inte ens är singel osvosv.

    Menmen, är han singel och du är skitsnygg så spelar det ingen roll, han kommer bli glad, frågan är ju, är du skitsnygg?Cool
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (aae) skrev 2015-01-28 22:18:51 följande:
    Hahah, asså det är rätt skumt att ge nummerlapp seriöst, har fått några sådana från krogkvällar och tycker bara det är konstigt. Är väl enklare att komma fram?

    Han kanske inte ens är singel osvosv.

    Menmen, är han singel och du är skitsnygg så spelar det ingen roll, han kommer bli glad, frågan är ju, är du skitsnygg?Cool
    Nej men precis. Det skulle bara känns konstigt. Tänk om han inte hör av sig liksom. Då har jag verkligen gjort bort mig! Jag själv skulle tycka det var lite fjantigt om en kille gjorde så. 

    Haha! Jag tycker nog att jag ligger på hans nivå Drömmer 
  • radwanska
    ajnas skrev 2015-01-28 21:55:30 följande:

    Ge honom en lapp med ditt telefonnummer när du betalar!


    Detta. Kom igen TS det här är det allra enklaste. Vadå tänk om han inte hör av sig? Det är väl lättare att ta den dissen än om han skulle dissa dig ansikte mot ansikte plus med andra människor runt omkring?

    Är han intresserad kommer han höra av sig. Huvudsaken är väl att du får veta.

    Jag gav mitt nummer till en kund en gång. Alltså jag var den på andra sidan kassan. Han ringde några timmar senare och vi gick ut några dagar senare och han var i min säng några timmar senare. Cool
  • Anonym (Tjej)
    radwanska skrev 2015-01-28 22:30:49 följande:
    Detta. Kom igen TS det här är det allra enklaste. Vadå tänk om han inte hör av sig? Det är väl lättare att ta den dissen än om han skulle dissa dig ansikte mot ansikte plus med andra människor runt omkring?
    Skrattande
    Är han intresserad kommer han höra av sig. Huvudsaken är väl att du får veta.

    Jag gav mitt nummer till en kund en gång. Alltså jag var den på andra sidan kassan. Han ringde några timmar senare och vi gick ut några dagar senare och han var i min säng några timmar senare. Cool
    Jo, det är ju det! Och jag inser ju att jag inte kommer våga göra på något annat sätt. Men ska jag inte säga något också också? 

    Kul att det gick bra för dig. Hoppas det går lika bra för mig. Vet att jag kommer vara så jävla nervös bara. Ne, fyfan vad jobbigt egentligen Skrattande
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-28 21:15:49 följande:

    Har alltid fått höra att jag ser bra ut :)


    .......och??? Det får nästan alla kvinnor höra i stort sett dagligen.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (tycker) skrev 2015-01-28 22:44:23 följande:
    .......och??? Det får nästan alla kvinnor höra i stort sett dagligen.
    Okeeeej. Svarade på en fråga bara och ville inte låta skrytsam och säga att jag är utan tvekan en tia ;)
  • radwanska
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-28 22:38:46 följande:
    Jo, det är ju det! Och jag inser ju att jag inte kommer våga göra på något annat sätt. Men ska jag inte säga något också också? 

    Kul att det gick bra för dig. Hoppas det går lika bra för mig. Vet att jag kommer vara så jävla nervös bara. Ne, fyfan vad jobbigt egentligen Skrattande
    Bra! Jo, något ska du säga. Han måste förstå att det är meningen att han ska ta emot lappen. :) Du kan göra det enkelt och bara säga "Här, behåll det här".

    Ja det var ett bra minne för mig, hehe. Dock blev jag ju störtnervös när jag väl skulle ge han numret, jag såg nog ut som en tomat men det gjorde ju inget visade det sig.
  • Anonym (we)

    Tänk på att är killen så snygg som du påstår så har han redan flera tjejer som han lägrar varje vecka. Du är bara ett annat byte för honom. Såna killar knullar så många tjejer de kan eftersom de har möjlighet till det.
    Om du vill bli hans slampa ett tag så kan du kontakta honom.

  • Anonym (go girl!)
    Anonym (we) skrev 2015-01-28 23:26:59 följande:

    Tänk på att är killen så snygg som du påstår så har han redan flera tjejer som han lägrar varje vecka. Du är bara ett annat byte för honom. Såna killar knullar så många tjejer de kan eftersom de har möjlighet till det.
    Om du vill bli hans slampa ett tag så kan du kontakta honom.


    Vilka fördomar du kommer med men det är också så typiskt människor att vara negativa.
    Är du avundsjuk på andras liv eller vad är problemet?
    Snygga killar har för det första inte alltid ett harem av tjejer, de knullar inte runt en massa och byter flickvänner hit och dit.
    Va lite glad vettja!!
Svar på tråden Vill så gärna ha killen i kassan!