• Svar på tråden Manlig konståkning på väg att dö ut pga fördomar, skulle du låta din son åka?
  • Donum

    Självklart.


    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • LaLola

    Nu har jag ingen son men om jag hade; ja självklart!
    Hellre det än tråkig fotboll eller hockey! Jag ska stå ut att vara där o kolla också ju.

  • suziz

    Ja, visst skulle jag låta honom göra det om han ville. Min son gillar inte fotboll, hockey eller innebandy så han rider, orienterar och simmar istället.

  • LaFontaine

    Oavsett kön på barnet skulle jag hellre styra in på annan sport, läs: något som inte innefattar ishall. I övrigt har jag inga betänkligheter kring val av idrott.

  • sextiotalist

    Om han hade velat så hade han fått göra det.

  • yodi

    det beror på, för min del får han gärna börja åka konståkning men är tveksam till om det skulle fungera rent praktiskt då vi har väldigt långt till närmsta ishall.

  • Anonym (Självklart)

    Ja självklart! Om det är det han vill

    Men rent egoistiskt så önskar jag att han blir hästintresserad . Eller scout för då blir hans far glad! Men självklart får han bestämma själv när det väl är dags för fritidsintressen

  • fluu

    Självklart. Även om jag får erkänna att jag blir allra gladast om mina ungar väljer sporter jag själv gillar ;)


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Manlig konståkning på väg att dö ut pga fördomar, skulle du låta din son åka?