• Anonym (ande)

    Min son hemsökt av ond ande

    Jag tror att min son är hemsökt av en ond ande. Helt plötsligt börjar saker i hans rum förflyttas, böcker ramlar ner, han beter sig illa och han har börjat röka, dricka och han umgås med kompisarna ganska sent på natten. När jag ringer honom och talar om för honom att han ska komma hem så kan samtalet brytas bara. Sedan när jag ringer upp honom så svarar han inte. Jag tror det är anden som hindrar mig och om vill att min son ska vara ute länge och hålla på med diverse kriminalisteter. Ja, han är lite kriminell.

    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min son hemsökt av ond ande
  • Anonym (Oi)

    Du bör kontakta öppenpsyk i staden du bor. För dig själv, inte för sonen.

  • Förtryckt

    TS det låter som att problemet  är att han är kriminell, dricker och ev knarkar!!!

  • Anonym (logiken vinner)

    Förlåt. men hemsökt av ande? Det är inte så att han helt enkelt vill börja leva och testa sina gränser. (smygröka etc med sina kompisar) Och att saker förflyttas och böcker ramlar har alltid en logisk förklaring. Tror du kollat för mycket på det okända/ghosthunters etc för mycket och skrämt upp dig själv. 

  • Anonym (...)

    Låter till viss del som mig själv när jag blev tonåring och revolterade.
    Ingenting en exorcist kan ordna med andra ord.
    Din tonåring revolterar och har ingen respekt för dig helt enkelt.

    Lite utegångsförbud och tydligare regler ska du se hjälper bättre i så fall.

  • SecretMe
    SecretMe skrev 2015-01-29 11:38:12 följande:

    Kriminalister?


    Korrigerar stavningen i detta märkliga ord!

    Kriminalisteter, vad är det?

    (Känner igen det där sättet att skriva om befintliga ord, minns en tråd för ett tag sedan om homosexualistiska.)
  • Anonym (Fader Merrin)

    Ring Påven, de har en chefsexcorsist i Vaticanen.

    Du måste göra det snart, du vill inte att det ska gå så långt att han börjar kissa i trappen och snurra runt huvudet.

  • Anonym (ande)
    SecretMe skrev 2015-01-29 11:40:14 följande:

    Korrigerar stavningen i detta märkliga ord!

    Kriminalisteter, vad är det?

    (Känner igen det där sättet att skriva om befintliga ord, minns en tråd för ett tag sedan om homosexualistiska.)


    Herregud. Hört talas om autokorrekt?
  • Anonym (@)(@)
    Anonym (ande) skrev 2015-01-29 11:44:53 följande:
    Herregud. Hört talas om autokorrekt?
    nej vad är det
  • Anonym (ande)
    Anonym (@)(@) skrev 2015-01-29 13:10:54 följande:

    nej vad är det


    Googla
  • Anonym (Anden)

    Klart att det är en ond ande, vad skulle det andars vara?
    Skvätt lite vigvatten i hans rum så ska du se att det ordnar sej.
    Finns säkert nån prälle som säljer billigt och svart vid snabb affär.

  • Pentra

    Det finns inga onda andar. En ande/andeform är ett absolut neutralt och könlöst fragment Skapelsemässig energi. Så, i detta fall, TS, kan det absolut INTE röra sig om en ond ande. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Svar på tråden Min son hemsökt av ond ande