• Anonym (äcklad)

    Trött på mansslampor!

    Jag är en singelmamma till två barn på 38. Jag dejtar och vill träffa mannen i mitt liv men alla karlar jag träffar är så jäkla äckliga.

    Nästan alla har doppat korven i ett dussin olika hål. Ingen självrespekt utan bara smutsar ner sig med olika tjejer. Ingen självrespekt alls, så fort någon tjej visar dem någon som helst uppmärksamhet doppar de sin lilla prinskorv där. Utan känslor bara nån slags ångest och omedelbar behovstillfredställelse.

    De som inte gör det se typiskt ut som något katten dragit hem och kräkts upp på hallmattan eller är störda på något sätt.

    Jag vill ha en oskuld som är snygg och smart. Eller någon som är skiljd eller änkeman och har varit med en tjej tidigare, finns sådana karlar öht eller är jag tvungen att välja mellan mansslampor och totala miffon?

  • Svar på tråden Trött på mansslampor!
  • Anonym (Kille)

    Är oskuld och smart. Om jag är snygg får andra avgöra. Kan jag vara nåt för dig?

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (äcklad) skrev 2015-01-29 15:27:04 följande:

    Jag är en singelmamma till två barn på 38. Jag dejtar och vill träffa mannen i mitt liv men alla karlar jag träffar är så jäkla äckliga.

    Nästan alla har doppat korven i ett dussin olika hål. Ingen självrespekt utan bara smutsar ner sig med olika tjejer. Ingen självrespekt alls, så fort någon tjej visar dem någon som helst uppmärksamhet doppar de sin lilla prinskorv där. Utan känslor bara nån slags ångest och omedelbar behovstillfredställelse.

    De som inte gör det se typiskt ut som något katten dragit hem och kräkts upp på hallmattan eller är störda på något sätt.

    Jag vill ha en oskuld som är snygg och smart. Eller någon som är skiljd eller änkeman och har varit med en tjej tidigare, finns sådana karlar öht eller är jag tvungen att välja mellan mansslampor och totala miffon?


    Jag vill ha fred på jorden ( sannolikheten är nog större att jag får som jag önskar än att du får det ) :)
  • Anonym (äcklad)
    turbofrallan skrev 2015-01-29 15:41:01 följande:

    ä ju synd o dra alla över en kam. finns ju även tjejer som ä såna


    Ja det finns det, men jag är varken homo eller bi så det spelar liksom ingen roll.
  • Anonym (chans)

    Tror dock att du har större chans att hitta en man 35-45 med 1-5 sexpartners än vad en man har att hitta en kvinna med samma önskemål i den åldersgruppen.

  • Miss P

    tyvärr så ser samhället ut så som du beskrivet det i din tråd. själv är jag singel sedan 9 mån tillbaka. funderar på att fortsätta att vara det och enbart egna min tid och energi på min lille son som är just nu 1 mån gammal. jag önskar dig lycka till och hoppas att du finner kärleken.

  • Anders 386
    Anonym (äcklad) skrev 2015-01-29 15:27:04 följande:

    ...............
    Jag vill ha en oskuld som är snygg och smart. Eller någon som är skiljd eller änkeman och har varit med en tjej tidigare, finns sådana karlar öht eller är jag tvungen att välja mellan mansslampor och totala miffon?


    Du får nog sikta på dom lägre åldrarna då...  typ 16-17 år. 
    Är man smart och snygg lär man väl inte vara oskuld så länge...  Skrattande
    Och är du mamma så är det väl inte så troligt att du själv är oskuld heller..  
Svar på tråden Trött på mansslampor!