• Anonym (Sthlm­)
    Äldre 29 Jan 16:49
    1466 visningar
    42 svar
    42
    1466

    Vf är de svårt att hitta KK's?

    Varför finns det inte längre tjejer som vill ha KK's? Varför ska de alltid vilja ha ett förhållande med en? Är en kille på 22 år, o det är sjukt svårt att hitta såna tjejer! :s

  • Svar på tråden Vf är de svårt att hitta KK's?
  • Anonym (Ja)
    Äldre 29 Jan 16:53
    #1

    Jag vill ha en kk men är lite petig. T ex någon som inte kan skriva ordentligt går bort direkt.

  • Anonym (hj)
    Äldre 29 Jan 16:57
    #2

    Köp horor. 

  • Anonym (hj)
    Äldre 29 Jan 17:01
    #3

    Men du är väl en fattig jäkel från arbetarklassen så du har inte råd- 

  • Äldre 29 Jan 17:05
    #4

    Inte riktigt. Det är faktiskt ganska lätt att hitta kk, vilket betyder att de helt enkelt inte vill vara kk med just dig. Du får fundera på vad det kan bero på.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (hj)
    Äldre 29 Jan 17:11
    #5
    Smecker skrev 2015-01-29 17:05:55 följande:

    Inte riktigt. Det är faktiskt ganska lätt att hitta kk, vilket betyder att de helt enkelt inte vill vara kk med just dig. Du får fundera på vad det kan bero på.


    Om man är tjej är det väldigt enkelt. 
  • Anonym (Sthlm­) Trådstartaren
    Äldre 29 Jan 17:16
    #6

    Kan bero på att jag kör en dyr Audi, är ex proffsspelare o har ett bra jobb. Ser för övrigt bra ut! Så tror nog att de vill ha en sån kille för sig själva! ;)


    Smecker skrev 2015-01-29 17:05:55 följande:

    Inte riktigt. Det är faktiskt ganska lätt att hitta kk, vilket betyder att de helt enkelt inte vill vara kk med just dig. Du får fundera på vad det kan bero på.


  • Anonym (Sthlm­) Trådstartaren
    Äldre 29 Jan 17:17
    #7

    Va menar du med det? Ligger du med personen för hans stavelse eller för något annat? :)


    Anonym (Ja) skrev 2015-01-29 16:53:46 följande:

    Jag vill ha en kk men är lite petig. T ex någon som inte kan skriva ordentligt går bort direkt.


  • Anonym (Sthlm­) Trådstartaren
    Äldre 29 Jan 17:19
    #8

    Haha, fattig? Nejrå, likvida medel har jag tillräckligt av. Däremot är jag icke intresserad av att köpa sexuella tjänster. Jag har förövrigt mina kk's att vända mig till!


    Anonym (hj) skrev 2015-01-29 17:01:04 följande:

    Men du är väl en fattig jäkel från arbetarklassen så du har inte råd- 


  • Anonym (hj)
    Äldre 29 Jan 17:22
    #9
    Anonym (Sthlm) skrev 2015-01-29 17:19:14 följande:

    Haha, fattig? Nejrå, likvida medel har jag tillräckligt av. Däremot är jag icke intresserad av att köpa sexuella tjänster. Jag har förövrigt mina kk's att vända mig till!


    Säg att du är intresserad av förhållande och dra sen?? Vilket problem. 
  • Anonym (hj)
    Äldre 29 Jan 17:24
    #10

    Problemet är att lösaktiga tjejer samtidigt är så äckliga. Jobbigt dilemma. 

Svar på tråden Vf är de svårt att hitta KK's?