• MariaG78

    Ensam gravid i Karlskrona

    Jag är inte bara ensam gravid, jag är också nyinflyttad i Karlskrona, och undrar om det finns någon annan ensam blivande mamma som kanske vill träffas någon gång eller i alla fall kanske mejla med mig? Det här är mitt första barn och bebisen förväntas komma i slutet av juli.

  • Svar på tråden Ensam gravid i Karlskrona
  • Oscli

    Inte ensam men gravid :) Bor i Karlskrona men är inte härifrån ursprungligen. Också mitt första barn som beräknas komma i oktober om allt går som det ska :)

  • mmil85

    Hej! Jag pluggar på bth och väntar mitt första barn. Jag är i vecka 24+3. Vad gör du i Karlskrona? Vilken vecka är du i ? Mvh Milena

  • mliinn

    Hej, Jag är också från Karlskrona, inte ensamstående men väntar mitt första barn som är beräknat i september.

  • nikki06

    Hej! Vet inte om det är något liv i tråden än men är det några i karlskrona som fortfarande är gravida? Jag är nyplussad och ska flytta dit i sommar, blir vårt första barn :)

  • mliinn

    Välkommen till tråden jag till Karlskrona:) När har du bf? Jag går in i v 20 i helgen och har bf i september:)

  • nikki06
    mliinn skrev 2015-04-22 19:28:11 följande:

    Välkommen till tråden jag till Karlskrona:) När har du bf? Jag går in i v 20 i helgen och har bf i september:)


    Tack!! Åh va spännande, jag har bf i början av december :) hur gammal är du? Jag fyller 23 i år :)
  • StarDuzt

    Ensamma TS - din tråd påminner lite om en gammal porrfilmsannons
    jag såg för många år sen.

    Kvinnor (och par) sökes för porrfilmsinspelning
    OBS INGA ENSAMMA MÄN

  • mliinn

    Nikki06: jag har fyllt 26 för några månader sedan:) Hur kommer det sig att flyttlasset går till Karlskrona? Jobb? Studier?:)

Svar på tråden Ensam gravid i Karlskrona