• Anonym (Bajsranden)

    Inga fler bajsränder i toan!

    När jag såg Niceville så kläckte en av dom ett skämt om att städa "low flow" toaletter och att det var hemskt. Jag fattade inte referensen då! Men nu har jag varit på semester i USA och deras toaletter har ju vatten jättehögt upp i toastolen! Inte bara nere vid kroken liksom utan en bra bit upp. När man bajsar ligger alltså inte bajset mot porslinet och bildar ränder utan det hamnar helt i vatten och flyter runt. När man spolade blev det alltså inga ränder. Så jävla skönt!
    Men nu undrar jag om jag kan få tag i såna toaletter i Sverige med högt vatten i? Vill byta ut vår low flow mot en high flow. Någon som vet om det går att få tag på?

  • Svar på tråden Inga fler bajsränder i toan!
  • Anonym (Bajsranden)
    Presidentens son skrev 2015-01-29 21:37:24 följande:

    Fan vad äckligt med flytande bajskorvar


    Jag kollade iofs inte om dom flöt men det gör väl bajs? Eller ska göra om man äter nyttigt. Jag tycker det är äckligare med bajsränder faktiskt!
  • Presidentens son
    Anonym (Bajsranden) skrev 2015-01-29 21:41:00 följande:
    Jag kollade iofs inte om dom flöt men det gör väl bajs? Eller ska göra om man äter nyttigt. Jag tycker det är äckligare med bajsränder faktiskt!
    Det finns något som heter toalettborste.
  • Anonym (ingetförmej)

    Men alltså... Om det är så mycket vatten i toan, skvätter det inte upp vatten på rumpan då när bajset landar? Tycker det verkar ofräscht..

  • Anonym (Bajsranden)
    Presidentens son skrev 2015-01-29 21:44:19 följande:
    Det finns något som heter toalettborste.
    Så jävla äckligt med bajs. Jag vill inte se det och inte lukta det och behöva städa bort det varje gång. När bajset kommer under vatten luktar det ju inte heller så det är winwin. 
  • Anonym (skittoa)

    Du hade aldrig lös mage i den amerikanska toaletten då? Eller riktigt ordentlig diarré? Det är verkligen inte fräscht med en stor lös hög som ligger och visar upp sig när man är klar. Eller flera liter brunt vatten som når nästan upp till toaringen. Nej tacka vet jag svenska toaletter, i dem slipper man se skiten på nära håll!

  • Anonym (Bajsranden)
    Anonym (ingetförmej) skrev 2015-01-29 21:46:22 följande:

    Men alltså... Om det är så mycket vatten i toan, skvätter det inte upp vatten på rumpan då när bajset landar? Tycker det verkar ofräscht..


    Det trodde jag också det skulle göra innan jag bajsade första gången! Men det skvätter mycket mer i min toalett här hemma kan jag tala om! Jag antar för att bajset får mer fart innan det landar i vattnet. I det höga vattnet gled det bara ner utan något skvätt alls. Så nä, det skvätte inte alls. Fan vad jag saknar dom toaletterna!
  • Anonym (Bajsranden)
    Anonym (skittoa) skrev 2015-01-29 21:53:57 följande:

    Du hade aldrig lös mage i den amerikanska toaletten då? Eller riktigt ordentlig diarré? Det är verkligen inte fräscht med en stor lös hög som ligger och visar upp sig när man är klar. Eller flera liter brunt vatten som når nästan upp till toaringen. Nej tacka vet jag svenska toaletter, i dem slipper man se skiten på nära håll!


    Jag har nog aldrig bajsat flera liter! Vattnet gick ju inte nästan ända upp utan kanske halvvägs om jag minns rätt. Jag stod liksom inte och tittade när jag spolade heller utan fällde ner locket och spolade. Herregud hur mycket bajsar du?

    Kan ingen svara på min fråga om det går att få tag på såna toaletter här?
  • Anonym (Bajsranden)
    Tow2Mater skrev 2015-01-29 21:55:19 följande:

    Varför tittar ni ner i toaletten....?


    Det undrar jag också!
Svar på tråden Inga fler bajsränder i toan!