• nivethon

    komplikationer efter laparoskopi?

    Tredje dagen efter titthålsop, (kollade om jag hade endometrios pga mina otroligt kraftiga menssmärtor, vilket jag inte hade, ) Magen sväller upp mer och mer, snittet i naveln är geggigt, det andra klarade sig, iallafall, från natten/morgonen så har magen bara blivit större och större, det är i buken det sväller och det ser ut som jag är höggravid. hade 38,3 i feber förut, har 37.5, har absolut ingen aptit eller törstkänsla och de känns ibland som ett tryck över bröstet, har inte sovit på snart två dygn, kan inte slappna av i kroppen, konstiga är att jag inte är trött heller, men jag har mina sömnproblem sen tidigare. 

    jag ska ringa imorgon när de öppnar, men jag tänkte höra om någon vet vad för komplikationer som kan hända under en laparoskopi? och om det ja upplever efter operationen är "normalt"

  • Svar på tråden komplikationer efter laparoskopi?
  • Ann Cistrus

    Efter alla kirurgiska ingrepp finns alltid en risk för infektion. Eftersom du har feber och det ena såret är geggigt låter det som om detta är en möjlig orsak till att du mår dåligt. Du ska absolut ta kontakt med sjukvården och kolla upp detta!

    / narkossyrra  


    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
Svar på tråden komplikationer efter laparoskopi?