• Emmaahammarström

    Mitt hår blev så jävla fult

    Hej alla!

    Var hos frissan igår i hopp om att komma hem och vara nöjd, jag gjorde samma sak som tidigare gånger jag vart där (och då har det sätt bra ut). Valde blonda slingor, hon blonderade mitt hår så mycket att jag inte tänker visa mig ute mer. Det är verkligen super blont och inte alls slingat? Sååå what 2 do? Ska jag ringa tillbaka och säga att jag inte blev nöjd så hon får fixa till det (kommer hon fixa det gratis eller kommer jag va tvungen att betala för hennes misstag?) eller har ni några knep över vad jag kan göra för att dämpa den blonda färgen lite?

  • Svar på tråden Mitt hår blev så jävla fult
  • Viziouz

    Du har rätt att gå tillbaka till frisören och säga att de ska göra om det.
    Du får inte pengarna tillbaka i första läget, de måste först få en chans att göra om det. Sen får du inte tillbaka hela summan utan en viss procent. Om de nu inte kan lösa det !
    Men helt klart är att du ska gå tillbaka och så får de rätta till det.

    Annars finns det ju färgbomber, typ Revlon färgbomb 7 eller 8 tror jag En sån inpackning brukar dämpa det ljusa en hel del 

  • Unis

    Det är alltid så i början, att det ser så blont ut och det beror också på hur mörk du var innan. Det blir en stor förändring i färgerna då du inte är van vid det ljusa än.

    Om en vecka har det lugnat ner sig och slingorna kommer fram mer än idag.


    A Sky Full of Stars. I think I see you.....
Svar på tråden Mitt hår blev så jävla fult