• Dellla

    Får popupfönster med reklam på vart ända sida jag är inne på hur får jag bort de?

    ja som rubriken lyder hur får jag bort popupfönster med reklam på min macbook air jag har gått på safari - inställningar - säkerhet och klickat på att blockera popupfönster men det försvinner inte vad är det som hänt ? så himla irriterande .


    Och nej jag har inte laddat ner något som jag inte vet vad det är . 

  • Svar på tråden Får popupfönster med reklam på vart ända sida jag är inne på hur får jag bort de?
  • Dr Nail

    Måste va en trojan som spökar. Låter onekligen så. Nu kan jag nada om Mac, men hade det varit en PC hade jag kunnat rekommendera ett par åtgärder.

  • jevana
    Dr Nail skrev 2015-01-30 13:49:16 följande:

    Måste va en trojan som spökar. Låter onekligen så. Nu kan jag nada om Mac, men hade det varit en PC hade jag kunnat rekommendera ett par åtgärder.


    Knappast. Samma reklamer kommer här, endast på familjeliv. Har en sprillans ny Macbook air och garanterat inga trojaner. Fast jag undrar om det kan kallas pop-up när det lägger sig ovanpå bara den här sidan, är inte pop-up mer då det kommer nya flikar?
  • Anonym (Bill)

    "vart ända sida" låter jobbigt, varenda sida jublar

  • Dellla

    Har lyckats få bort det vet inte hur , men det ända som återstår är när jag ska in på en sida så kommer  en annan sida upp typ ett sånt fråge  formulär.

Svar på tråden Får popupfönster med reklam på vart ända sida jag är inne på hur får jag bort de?