• Anonym (stina)

    Min man förbjuder klädesplagget? ?

    Jah håller på bli galen på min fästman,sambo och blivande pappa till vårat kommande barn. Han "förbjuder" nämligen mig att gå runt i morgonrocken i hemmet. Vi bor på tredje våningen och visst kan folk se in men det är knappast så att morgonrocken är sexig. Lång,luddigt tyg och inget fräckt mönster. En helt vanlig och tråkig morgonrock. Han säger att jag endast får gå runt med den om persiennerna är nere?

    Jag struntar i vad han tycker för jag gör som jag vill men det jag vill och behöver prata om är varför han ställer detta krav? Vad är problemet?

  • Svar på tråden Min man förbjuder klädesplagget? ?
  • Anonym (?)
    Anonym (stina) skrev 2015-01-30 17:29:46 följande:

    Jah håller på bli galen på min fästman,sambo och blivande pappa till vårat kommande barn. Han "förbjuder" nämligen mig att gå runt i morgonrocken i hemmet. Vi bor på tredje våningen och visst kan folk se in men det är knappast så att morgonrocken är sexig. Lång,luddigt tyg och inget fräckt mönster. En helt vanlig och tråkig morgonrock. Han säger att jag endast får gå runt med den om persiennerna är nere?

    Jag struntar i vad han tycker för jag gör som jag vill men det jag vill och behöver prata om är varför han ställer detta krav? Vad är problemet?


    Men herregud har han fått en stroke eller? Halva tiden jag är hemma efter jobbet så är jag naken eller har pyjamas på mig. Skulle bli förbannad om min sambo förbjöd det.
  • Thotis90

    I mina öron låter det som att han tror att en morgonrock är någon form av underkläderplagg, alternativt att han inte vill att dina grannar ska tro att du är naken under morgonrocken. I vilket fall så tycker jag det är löjligt. Det är lika logiskt som att jag skulle förbjuda min sambo att ha på sig mjukisbyxor...


    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Thotis90
    LitenTjeja skrev 2015-01-30 17:37:55 följande:

    Han kanske tycker tvärtom; att den är ful, så pass att han skäms.


    Då borde hon också få förbjuda att han bär fula kläder... Löjligt. I det egna hemmet ska man väl kunna ha på sig vad man vill.
    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • eber4
    Thotis90 skrev 2015-01-30 17:34:19 följande:

    I mina öron låter det som att han tror att en morgonrock är någon form av underkläderplagg, alternativt att han inte vill att dina grannar ska tro att du är naken under morgonrocken. I vilket fall så tycker jag det är löjligt. Det är lika logiskt som att jag skulle förbjuda min sambo att ha på sig mjukisbyxor...


    Man undrar ju om hn begriper att de flesta människor är nakna under sina kläder.
  • Thotis90
    eber4 skrev 2015-01-30 17:49:03 följande:
    Man undrar ju om hn begriper att de flesta människor är nakna under sina kläder.
    Haha! Förmodligen inte xD
    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Underhill

    Ingen aning du. Svartis!?...vill inte att någon annan än han skall se dig!?...krav?..hm...


    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Min man förbjuder klädesplagget? ?