• Jens Peterberg

    Black Ops 2 värre än CS:GO?

    Hej, jag heter Jens och är 11 år. Mina föräldrar säger såhär "Du får inte spela spel som är värre en CS:GO" Men jaha? Är BO2 verkligen så mycket värre? Kanske zombies.. Vill få dom att förstå att verklighet och spel skiljer man på. Jag fattar att en gubbe som dör 100 gånger om inte är verklighet, jag fattar att man inte kan bli skjuten i benet och springa fint efter. Okej, jag undrade egentligen bara om COD: Black ops 2 är värre än Counter Strike: Global Offensive?Flört Tacksam för snabba svar!
  • Svar på tråden Black Ops 2 värre än CS:GO?
  • Frontline

    Det är ju Pegi 18 på båda spelen så du är ju för ung hur eller hur för dom...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Jens Peterberg
    Frontline skrev 2015-01-30 18:06:41 följande:

    Det är ju Pegi 18 på båda spelen så du är ju för ung hur eller hur för dom...


    Eeeh, ja men det spelar ingen roll!
  • Cystan
    Jens Peterberg skrev 2015-01-30 19:32:02 följande:

    Men okej okej, kan nån bara svara på frågan..Cool


    Spelar själv CS:GO men de andra spelen har jag ingen erfarenhet utav tyvärr..

    Borde inte vara någon skillnad.... om de tillåter dig CS:GO så kan de lika väl tillåta dig BO2...
  • Jens Peterberg
    Cystan skrev 2015-01-30 19:34:17 följande:
    Spelar själv CS:GO men de andra spelen har jag ingen erfarenhet utav tyvärr..

    Borde inte vara någon skillnad.... om de tillåter dig CS:GO så kan de lika väl tillåta dig BO2...
    Okej, tack håller verkligen med! Nån annan som har spelat båda spelen och vet bra?
  • Cystan
    Jens Peterberg skrev 2015-01-30 20:27:11 följande:
    Okej, tack håller verkligen med! Nån annan som har spelat båda spelen och vet bra?
    tror det är fel forum att fråga detta i egentligen, men du får acceptera vad dina föräldrar tycker då du faktiskt inte ens är myndig, och inte ens 15 år, så du har typ inget att säga till om :P

    minns själv i den åldern..
Svar på tråden Black Ops 2 värre än CS:GO?