• Anonym (självförsvar)

    Anonym

    hej! en gång lekte folk med mig och mitt liv mina känslor  jag blev misshandlad av 10 kvinnor, och har tränat självförsvar, jag lyckades plocka den ena och sparka henne mellan benen och och skalla henne näsblod och knäa henne i magen och kne box i ryggen  gjorde jag fel , jag kan slåss och är stolt över detta ...,.gjorde jag fel ?

  • Svar på tråden Anonym
  • Anonym (självförsvar)

    Vare sig rätt eller fel leker folk fortfarande med mitt liv och känslor och detta gör mig otroligt stolt........

  • Threezool

    Här har vi ett bra exempel på ett Trollus Ljugus, de är väldigt skygga för det mesta men brukar krypa fram främst på kvällar och lagom till helgen för att livnära sig på andra som tar allt på ett litet för stort allvar.

    Nu ska vi låta han få gå tillbaka till det vilda igen.

  • Anonym (självförsvar)

    Och jag är redo att slåss igen på de som behöver det ...

  • Anonym (självförsvar)
    Tines skrev 2015-01-30 21:17:40 följande:

    Fattar inte vad du menar.....


    Exakt det jag skriver ni kanske gillat sånt här , men har tränat och blivit duktig i självförsvar och nej jag skojar inte ... Insåg senast idag att jag ska va stolt över mig själv .
  • Anonym (självförsvar)

    Tränat i anonym identitet .....(-: då .

  • Anonym (självförsvar)

    Tränat i anonym identitet .....(-: då .

  • Anonym (självförsvar)
    Threezool skrev 2015-01-30 21:18:03 följande:

    Här har vi ett bra exempel på ett Trollus Ljugus, de är väldigt skygga för det mesta men brukar krypa fram främst på kvällar och lagom till helgen för att livnära sig på andra som tar allt på ett litet för stort allvar.

    Nu ska vi låta han få gå tillbaka till det vilda igen.


    det är inget troll nej .
  • Anonym (hej)

    Hej hej kvinna34, hur går det med kronofogdeskulderna?

  • NKmamma
    Anonym (självförsvar) skrev 2015-01-30 21:00:56 följande:
    hej! en gång lekte folk med mig och mitt liv mina känslor  jag blev misshandlad av 10 kvinnor, och har tränat självförsvar, jag lyckades plocka den ena och sparka henne mellan benen och och skalla henne näsblod och knäa henne i magen och kne box i ryggen  gjorde jag fel , jag kan slåss och är stolt över detta ...,.gjorde jag fel ?
    Hur gammal är du lilla vän?
  • Anonym (självförsvar)
    NKmamma skrev 2015-01-30 22:04:12 följande:

    Hur gammal är du lilla vän?


    37 nu 31 när detta hände.... Tränade självförsvar i anonym identitet pga andra själ och nytta har jag haft .
  • Anonym (självförsvar)
    Anonym (hej) skrev 2015-01-30 21:56:34 följande:

    Hej hej kvinna34, hur går det med kronofogdeskulderna?


    Ja du bra fråga ?
  • Anonym (självförsvar)
    Anonym (hej) skrev 2015-01-30 21:56:34 följande:

    Hej hej kvinna34, hur går det med kronofogdeskulderna?


    Vad heter du ?eller vem är du, låter bekant i talesätt .
  • Anonym (självförsvar)

    Så min syn på kvinnor är inte till er fördel...

Svar på tråden Anonym