• Anonym (Babyf­aceman­nen)
    Äldre 30 Jan 21:22
    4552 visningar
    4 svar
    4
    4552

    Hur ser man äldre ut som kille?

    Jag är en kille som snart är 30 år och jag ser SJUKT mycket yngre ut än vad jag är och det gör att jag mår dåligt. Jag grinar inte över att jag ser ut som om jag vore 22, utan mer som 16-17 och det är ingen överdrift. Jag skulle vilja ha konkreta exempel på vad jag kan göra. Det är främst mitt ansikte som gör att jag ser mycket yngre ut, jag ser ut som en pojke i ansiktet.

    Det jag har testat är att odla skägg, men jag har alldeles för tunn skäggväxt så det blir motsatt effekt istället. Några andra tips? 

  • Svar på tråden Hur ser man äldre ut som kille?
  • Anonym (Hmmm.­..)
    Äldre 30 Jan 21:33
    #1

    Kläder, hållning...

    oftast tycker jag att även om en person ser yngre ut så kan det märkas väl att den är äldre än så beroende på hur man klär sig, pratar och för sig.

    Men annars kommer du nog komma ikapp utseendemässigt snart. Efter 30 börjar det ju gå så smått neråt, och när du är 40 kommer du nog vara glad åt att se ut som 25   Om det är någon tröst nu...

  • Äldre 31 Jan 03:54
    #2

    Prova lite olika glasögonbågar.

  • Äldre 31 Jan 07:56
    #3

    Kläderna gör otroligt mycket! Lägg extra krut på skor och jacka, bra klassisk modell som inte är så "ungdomlig".

  • Anonym (Babyf­aceman­nen) Trådstartaren
    Äldre 2 Feb 18:51
    #4

    Ja jag försöker ju tänka på kläder, men jag tycker att det gör ytterst liten skillnad på mig tyvärr. Försöker hitta andra saker.

Svar på tråden Hur ser man äldre ut som kille?