• Svar på tråden kuksugning
  • Anonym (En som vet och kan..)

    Eller så har du helt enkelt träffat tjejer som inte lägger energi på det till 100%

  • Anonym (Nörd)

    Ta din lilla skrynkliga kuk och kryp upp i arslet

  • Nyfiken gul

    Jag kan och är jäkligt duktig på det enligt  dom jag sugit av .. jag råkar gilla det och gör det mer än gärna så jag har lärt mig hur jag ska göra för bästa effekt.


    amor vincit omnia -
  • livserfaren
    Nyfiken gul skrev 2015-01-30 22:55:22 följande:

    Jag kan och är jäkligt duktig på det enligt  dom jag sugit av .. jag råkar gilla det och gör det mer än gärna så jag har lärt mig hur jag ska göra för bästa effekt.


    Vad härligt kram
  • Anonym (69:an)

    Jag lovar dig, jag vet precis hur man gör. Jag är som bäst i en 69:a där jag ligger underst och kuken lätt glider långt, långt ner i halsen. Men mina händer kan jag hjälpa till att trycka så att kuken kommer ända ner i botten.

  • Anonym (vet)

    Stämmer inte. Du kanske tycker det men det säger bara något om vilka kvinnor du lyckas få till det med. Är de påverkade av alkohol eller droger är det inte konstigt om de är dåliga på att slicka prinskorv.

  • livserfaren
    Anonym (vet) skrev 2015-01-31 10:56:36 följande:

    Stämmer inte. Du kanske tycker det men det säger bara något om vilka kvinnor du lyckas få till det med. Är de påverkade av alkohol eller droger är det inte konstigt om de är dåliga på att slicka prinskorv.


    Skulle en alkholpåverkad eller drogad tjej suga sämre för att dom är påverkade.tror jag inte ett dugg på nej mina tjejer har väl inte varit mer påverkade.fattar inte grejen med ditt inlägg.
  • Anonym (vet)

    Ditt svar förklarade allt. Lycka till med kuksugandet i framtiden, du kommer behöva det.

Svar på tråden kuksugning