• Anonym (får inte nog)
    Äldre 30 Jan 22:58
    1498 visningar
    21 svar
    21
    1498

    Kan inte sluta..

    Har onanerat 3 ggr ikväll men är fortfarande kåt... fan också... (Jag är tjej kan tilläggas)

  • Svar på tråden Kan inte sluta..
  • In troubl­e
    Äldre 30 Jan 22:59
    #1

    Det är väl bara att köra en gång till ;)

  • Äldre 30 Jan 23:00
    #3

    Pm mig

  • In troubl­e
    Äldre 30 Jan 23:03
    #4

    Du är inte ensam om att vara kåt en fredagskväll :)

  • Anonym (får inte nog) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 23:04
    #5

    Får nästan ont på insidan av att ha kommit så hårt flera gånger ikväll. Dock är det nog för att jag vill bli uppfylld av någon... men men sambon sitter och gottar sig med en pizza i vardagsrummet istället, sen är det inte honom jag längtar efter ikväll... så blir att köra en omgång med vibratorn igen..

  • Anonym (Tjej9­0)
    Äldre 30 Jan 23:04
    #6

    Samma här! Är så vansinnigt kåt att det är jobbigt... Det släcks liksom inte med bara onani.

  • Äldre 30 Jan 23:05
    #7

    Skaffa dig en riktigt kuk som kan svalna av dig

  • Anonym (får inte nog) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 23:12
    #8
    Anonym (Tjej90) skrev 2015-01-30 23:04:49 följande:
    Samma här! Är så vansinnigt kåt att det är jobbigt... Det släcks liksom inte med bara onani.

    Nej att onanera är ibland som att tvätta sig med våtservett när man vill ta en halvtimmes långdusch. Är liksom inte alls det man vill ha eller behöver. Enda gången onani funkat för mig var när jag samtidigt hade telefonsex med en kille som verkligen kunde formulera sig väl och hålla min kåthet på topp. Den gången kom jag så hårt att jag somnade.
  • Anonym (får inte nog) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 23:13
    #9
    In trouble skrev 2015-01-30 23:03:43 följande:
    Du är inte ensam om att vara kåt en fredagskväll :)

    Garanterat inte, men inte mindre frustrerande för det!
  • Äldre 30 Jan 23:19
    #10
    Anonym (får inte nog) skrev 2015-01-30 23:12:18 följande:

    Nej att onanera är ibland som att tvätta sig med våtservett när man vill ta en halvtimmes långdusch. Är liksom inte alls det man vill ha eller behöver. Enda gången onani funkat för mig var när jag samtidigt hade telefonsex med en kille som verkligen kunde formulera sig väl och hålla min kåthet på topp. Den gången kom jag så hårt att jag somnade.


    Ta gärna en bild på "eländet"
  • In troubl­e
    Äldre 30 Jan 23:20
    #11
    Anonym (får inte nog) skrev 2015-01-30 23:13:03 följande:

    Garanterat inte, men inte mindre frustrerande för det!


    Nej klart det inte är ;) Men kanske lite plåster på såren att man inte är ensam.
Svar på tråden Kan inte sluta..