• Äldre 31 Jan 00:19
    898 visningar
    3 svar
    3
    898

    älskar dig för tidigt

    Jo hej.

    jag vart då tillsammans med en tjej idag och vi har umgåts kanske 3-4veckor innan.

    grejjen är då att när jag skulle säga hejdå så slank ordet "jag älskar dig" hon svarade vänta va... vet inte varför jag sa det och har typ sjukt mycket ångest... jag var dels för tidig med det och det är ju alldrig bra... jag skrev till henne och hon sa det gör inget men jag vet inte men hon kanske blev rädd/chockad. Aja vet inte vad jag ska göra????...

  • Svar på tråden älskar dig för tidigt
  • Äldre 31 Jan 00:52
    #1

    Säg att du älskar henne för hennes humor, hennes öppenhet, hjärtlighet. Det är alla saker man kan älska hos någon utan att vara kär i personen.. Man kan älska någon som en vän utan att vara kär i personen.


    Eller så säger du.


    Hej, jag vet att jag kanske skrämde dig genom att säga att jag älskar dig så snabbt. Det bara är så att jag föll snabbt. Jag är inte bra på att ljuga om mina känslor. Jag förstår att det är för snabbt för dig och jag menade absolut inte att vi ska rusa in i något. Kan vi inte bara ta det en dag i taget och se vart det för oss? Jag lägger ingen press på dig att du ska besvara mina känslor bara så där, men ge mig en ärlig chans. Vi tar det sakta och lugnt, i din takt. Antingen så blir du inte kär i mig och då kanske vi har fått en vänskap i alla fall. Eller så kanske du ser något i mig, så som jag ser något i dig. Fast, det kräver ju att du vågar ge mig en chans, så vad säger du!?


     

  • Äldre 31 Jan 00:57
    #2

    tack för svaret!????riktigt bra

  • Äldre 31 Jan 08:19
    #3

    Lycka till!

Svar på tråden älskar dig för tidigt