• Anonym1122333

    Vad ska jag göra? Hjälp!

    Hej! Min pojkvän och jag har snart varit tsm i 5 år. Vi har för det mesta varit jättekära i varandra och han är en bra kille med hjärtat på rätt plats. Vi bråkar ganska ofta om småsaker och har alltid gjort, vilket är jobbigt. Det är dock bådas fel. Han är en jätteFin och snäll kille men Problemet är det att jag flera gånger under dessa år har tvivlat på oss för jag känner att vi är för olika, och det är nog de som gör att vi bråkar ofta..... Jag vet helt enkelt inte om han verkligen är den rätta för mig eller inte... Som sagt älskar jag honom och tanken av honom med någon annan gör mig gråtfärdig, men jag har svårt och har hela tiden egentligen haft svårt att avgöra om han sänker mig mer än han höjer mig.. För jag är väldigt öppen och lite crazy av mig medans han mest tycker det är jobbigt och nästan lite skämmigt på ngt vis. Jag förstår honom ibland om jag kan bli lite mycket men det är bara den jag är och jag själv älskar den egenskapen hos mig, medans han typ hatar den. . Sen har jag även bara varit med 2 killar i mitt 21 åriga långa liv så har aldrig haft någon riktigt singelperiod där man provade på lite osv... Men känner ett uppmärksamhetsbehov av andra killar och det tror jag beror på bristande uppmärksamhet av min partner... Sen har allt detta blivit värre och mer påtagligt sen vi flyttade ihop tsm för några månader sen i en ny stad.

    Så nu sitter jag här fortfarande lika kluven efter nästan 5 år i hur jag vill göra. Kärleken känns svag från min sida då jag inte vet vad jag ska göra och mår dåligt av detta då jag tänker på det nästan varje dag. Ska man ta en paus och känna efter om det går lösa eller om kärleken kan komma tillbaka? Eller ska man göra slut? Eller bara fortsätta som det är?

    Så jag vill gärna ha lite råd av någon som varit i samma eller liknande situationer hur jag ska reda ut detta.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Vad ska jag göra? Hjälp!
  • Anonym (!)

    Jag tycker du ska anmäla alla trådar du skapat med exakt samma TS, utom en som du behåller och väntar på att någon ger dig ett svar

Svar på tråden Vad ska jag göra? Hjälp!