• Anonym (.)

    Träffar en upptagen man

    Har börjat träffa en upptagen man

    som snart ska gifta sig.

    Och första tanken är vad håller jag på med? Men kan inte sluta tänka på honom, och tanken att inte träffas mer gör mig tokig.

    Jag vet också att detta bara kommer förbi en sexuell relation, då jag enligt honom är spännande och han är nyfiken och "hungrig". Vi har varit kompisar i flera år men aldrig har vi känt denna spänning.

    Jag vet att det inte finns något bra slut på detta, men jag gillar spänningen ;) men bara tills den dagen det kanske kommer känslor med i bilden...kan man ha en sån här relation utan att blanda in känslor, jag brukar inte träffa redan upptagna män.

    Hur tänker ni andra mer än att detta är helt fel?

  • Svar på tråden Träffar en upptagen man
  • Anonym (Äckligt.)

    Vill ni vara äckliga svekfulla svin så visst.

  • Anonym (Maria Månsson)

    min första spontana tanke är att ack ack ack vilket krossat hjärta du kommer att få. Hittills har ingen tjej lyckats med att ha en relation med någon utan att bli kär.  Han kommer att gifta sig med en annan och vad får du? 
    Självrespekt kvinna!

  • Tandborste

    Hoppas din blivande make kommer behandla dig på samma sätt ;)
    Jag menar... Tycker du det är ok att göra så här trots han snart ska gifta sig måste det ju vara helt ok att du blir behandlad på samma sätt av en annan SPÄNNANDE älskarinna som också gillar spänning! Inte sant?

  • Anonym (Välj)

    Hm. Nä men tänk om! Du kan säkert få någon som förtjänar dig. Utan att göra andra illa.

Svar på tråden Träffar en upptagen man