• nog
    Äldre 31 Jan 14:16
    29821 visningar
    137 svar
    -2 +1
    137
    29821

    300 knull till midsommar

    Florerar ju ett antal utmaningar på fejjan just nu av typen "100 pass till midsommar"
    Så jag och sambon har bestämt oss för att få till 300 knull till midsommar, bara hundra låter lite defensivt.

    Som "knull" räknas någon typ av sex med happy ending med annan person inblandad. Onani på egen hand räknas inte.

    Vi började den 10 januari och hade inatt skönknull nr 44.


     


    Några som vill anta utmaningen? Börja nu så är 250 tillräckligt.


     


    Och ja, det är sant, mycket vill ha mer, har aldrig haft så skön period någon gång.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-31 15:11
    Lite snabb matte; 13 ggr per vecka alltså (så 250 från nu är rätt bra lockrabatt :) )
    Nu 45 för övrigt :P
  • Svar på tråden 300 knull till midsommar
  • Anonym (Cecil­ia)
    Äldre 31 Jan 15:11
    #1
    -1 +1

    250 på 20 veckor blir 12,5 i veckan.

    Det låter för mycket så jag tror jag håller mej till de 100 träningspassen. Max njutning känns viktigare än max antal gånger vad gäller sex.

  • Anonym (Guldf­isken)
    Äldre 31 Jan 15:13
    #2
    -1 +1

    Du känns lite sådär galen.

  • Anonym (Avund­sjuk)
    Äldre 31 Jan 15:48
    #3
    +1

    Bra initiativ! Tyvärr kan jag inte haka på, för min fru skulle aldrig vilja. Här är det 1-2 ggr/vecka som är max vi kan få ut.

    Lycka till!Skål

  • Äldre 1 Feb 03:15
    #4
    +1

    Då vi startade (ja, jag är sambon till "nog"), så tyckte vi 100 lät som ingenting jämfört med den period på ett par veckor som vi hade bakom oss. 13/vecka är ju inte ens 2 ggr/dag. Fullt rimligt. Våra veckor går från lördag-fredag och hittills har vi hela tiden legat på plus. Minst en om dagen, har vi bestämt oss för, så kan vi ha extra kul de dagar vi har mer tid, t ex på helger.

    Till Cecilia kan jag bara säga att det ena inte behöver utesluta det andra. I själva verket är det så att förutom att jag aldrig tidigare haft så frekvent sex under en så lång period i mitt liv... så har jag heller inte haft så mycket högkvalitativt sex heller. Ingen av dessa gånger har varit av det slentrianmässiga slaget. Variationen spänner över ett väldigt brett spektrum och vi ser till att i stort sett hela kroppen "får sitt".

    Jag skulle aldrig ha trott på det innan, att jag/vì skulle orka i längden. Men... ju mer man ger det, desto mer får man (Och desto mer vill man). Det är lättare att gå till jobbet. Man längtar till att komma hem och är inte längre helt slut efter jobbet. Om det funkar, så är det väldigt mysigt att kunna sammanstråla på väg hem från våra jobb och åka sista biten tillsammans. Plus alla andra bra sidoeffekter.

    Är det inte väldigt vanligt att när man träffas och sedan under den nyförälskade fasen, så har man massor med sex och är helt galna i varann. Sedan händer något. Vardagen sätter in, sexet minskar... ökar ibland i perioder... och minskar sedan igen. Det är ju så lätt att vänja sig vid något och det finns så många måsten, så mycket att göra. Man kan...bara bestämma sig. Det går lika bra att vänja sig vid mycket sex, om man bara bestämmer sig. En sån här utmaning KAN vara ett verktyg för att vänja sig vid en positiv vana. Ett måste man prioriterar, för att man bestämt sig, för att man vill. 300 är i det här fallet bara en siffra. Vår siffra. Välj en egen siffra, som innebär en ökning från nuvarande status. T ex 7/vecka. 1 om dagen...och missar man, så ser man till att ta igen under veckan. El,,om även det känns övermäktigt - en dubblering, åtminstone, om man nu som "Avundsjuk" ovan bara får till det 1-2 gånger/vecka.

    Hoppas fler hakar på - för att det är kul för oss och för att det är en hälsosam utmaning (till skillnad mot t ex 100 drinkar före midsommar)

    Lycka till!

  • Äldre 1 Feb 15:48
    #5

    Jag håller nog koll här med på dig.. men jag tror inte att jag har en chans. Ligger på cirka hälften av era.
    glad om man får till det cirka 3-4 gånger i veckan

  • nog
    Äldre 2 Feb 19:20
    #6

    49

    Lite mat nu så blir det säkert 50 sen. :P

  • Anonym (Man)
    Äldre 2 Feb 22:14
    #7
    Nonogog skrev 2015-02-01 03:15:42 följande:

    Då vi startade (ja, jag är sambon till "nog"), så tyckte vi 100 lät som ingenting jämfört med den period på ett par veckor som vi hade bakom oss. 13/vecka är ju inte ens 2 ggr/dag. Fullt rimligt. Våra veckor går från lördag-fredag och hittills har vi hela tiden legat på plus. Minst en om dagen, har vi bestämt oss för, så kan vi ha extra kul de dagar vi har mer tid, t ex på helger.

    Till Cecilia kan jag bara säga att det ena inte behöver utesluta det andra. I själva verket är det så att förutom att jag aldrig tidigare haft så frekvent sex under en så lång period i mitt liv... så har jag heller inte haft så mycket högkvalitativt sex heller. Ingen av dessa gånger har varit av det slentrianmässiga slaget. Variationen spänner över ett väldigt brett spektrum och vi ser till att i stort sett hela kroppen "får sitt".

    Jag skulle aldrig ha trott på det innan, att jag/vì skulle orka i längden. Men... ju mer man ger det, desto mer får man (Och desto mer vill man). Det är lättare att gå till jobbet. Man längtar till att komma hem och är inte längre helt slut efter jobbet. Om det funkar, så är det väldigt mysigt att kunna sammanstråla på väg hem från våra jobb och åka sista biten tillsammans. Plus alla andra bra sidoeffekter.

    Är det inte väldigt vanligt att när man träffas och sedan under den nyförälskade fasen, så har man massor med sex och är helt galna i varann. Sedan händer något. Vardagen sätter in, sexet minskar... ökar ibland i perioder... och minskar sedan igen. Det är ju så lätt att vänja sig vid något och det finns så många måsten, så mycket att göra. Man kan...bara bestämma sig. Det går lika bra att vänja sig vid mycket sex, om man bara bestämmer sig. En sån här utmaning KAN vara ett verktyg för att vänja sig vid en positiv vana. Ett måste man prioriterar, för att man bestämt sig, för att man vill. 300 är i det här fallet bara en siffra. Vår siffra. Välj en egen siffra, som innebär en ökning från nuvarande status. T ex 7/vecka. 1 om dagen...och missar man, så ser man till att ta igen under veckan. El,,om även det känns övermäktigt - en dubblering, åtminstone, om man nu som "Avundsjuk" ovan bara får till det 1-2 gånger/vecka.

    Hoppas fler hakar på - för att det är kul för oss och för att det är en hälsosam utmaning (till skillnad mot t ex 100 drinkar före midsommar)

    Lycka till!


    Men HUR gör ni den " RÖDA " veckan ?
    ELLER kör ni på i alla fall ? Skäms
  • Äldre 3 Feb 00:51
    #8
    +4

    Oh, kul idé! Är själv väldigt trött på de där gör 100 saker innan midsommar-grejjerna, framförallt träningspass. Jag tränar 8 pass/vecka men jag tänker inte delta i nåt sånt event för att sitta där och leka bror duktig ;) Jag kommer inte kunna få till 300 ligg tyvärr, har olika sexpartners som jag träffar olika ofta. Även om jag hade velat ha sex varje dag blir nog snittet kanske 2ggr/vecka eller nåt sånt.

  • nog
    Äldre 5 Feb 22:37
    #9

    53

  • Äldre 6 Feb 00:53
    #10
    +1
    Anonym (Man) skrev 2015-02-02 22:14:52 följande:
    Men HUR gör ni den " RÖDA " veckan ?
    ELLER kör ni på i alla fall ? Skäms
    Tja... en "röd vecka" kan ju se väldigt olika ut. Det KAN vara en hel vecka - eller endast ett par dagar. Mycket, mindre eller sparsamt. Beroende på, så har det väl hänt att man avstår för att det är mer - el kör, när det är mindre. På sistone har frekvensen minskat, vilket åtminstone gläder mig. Har väntat länge på det här, av en mängd olika anledningar. Det närmar sig nog slutet - och jag ser BARA fördelar med det. Befrielse, äntligen! Slippa frysa så dant. Inte ha ständig koll på dagar mm. Nackdelar som jag hört så mkt om, har jag inte märkt något av, snarare är det raka motsatsen mot vad jag hört sägas. Så, nej - några sådana "hinder" har vi kanske inte så mycket av längre. Sex för hela slanten, alltså! Tungan ute
Svar på tråden 300 knull till midsommar