• Anonym (Hemmafrun)

    Killar: hur lång vila behövs?

    Som rubriken lyder: hur lång vila behövs innan ni kan ligga igen? Min man (40 år) säger att han måste vila minst en timme innan han kan ligga igen och det är skittråkigt! Jag vill liksom alltid ha mer och undrar nu om det bara är han eller om det verkligen är så????

  • Svar på tråden Killar: hur lång vila behövs?
  • Anonym (???)

    En timme bara?! Maken klarar 5 gånger på 8 dar kanske. Max 2 dar på raken. Hur sjutton kan man vilja ha sex igen efter en timme?! Förvånad Jag överlever resten av livet utan.

  • Bruce

    Vila? Man slutar när det är klart. :) Har fördelen att kunna komma flera ggr samt "nackdelen" att ståndet blir kvar en halvtimme efter vilket kan vara dumt när man vill gå och pinka innan man ska sova. 44 år ung.

  • carlf

    vila, det beror på hur kåt man är. med lite hjälp så kan det ske efter 5 min igen. men utan hjälp så kan det nog ta 1-2 timmar

  • Anonym (pia)

    Här tar det ca 1-2 timmar innan man får något igen det är bara sitta snällt och vänta på att gubben vill då igen...

    Ja det är han som bestämmer takten. Om det är tråkigt?

  • carlf
    Anonym (pia) skrev 2015-01-31 17:38:59 följande:

    Här tar det ca 1-2 timmar innan man får något igen det är bara sitta snällt och vänta på att gubben vill då igen...

    Ja det är han som bestämmer takten. Om det är tråkigt?


    tips. gränsla han efter någon minut o försiktigt försiktigt, lek med din fitta över hans slaka. det ska var så du precis gnider fittan lätt mot hans snopp. ja vi är enormt känsliga i snoppen efter orgasm o kuken blir snopp, beröring är inte så skönt, men en varm, fuktig, len och försiktig fitta brukar få snoppen på nya tankar fort
  • Anonym (pia)
    carlf skrev 2015-01-31 17:43:49 följande:
    tips. gränsla han efter någon minut o försiktigt försiktigt, lek med din fitta över hans slaka. det ska var så du precis gnider fittan lätt mot hans snopp. ja vi är enormt känsliga i snoppen efter orgasm o kuken blir snopp, beröring är inte så skönt, men en varm, fuktig, len och försiktig fitta brukar få snoppen på nya tankar fort
    tack;) ska testa det.
  • MEE83

    Rent fysiskt så borde det gå att få igång maskinen snabbare än på 1 timme. Man blir ju jävligt go efter sex(utlösning) dock, då känner jag mig som mest avslappnad.

    Personligen så brukar jag vilja gå på toa och pissa, och gärna dricka ett glas juice eller något med, sedan kan jag köra igen, det kan ju dock bli väldigt oskönt för kuken ibland när jag kör för tätt mellan varven.

  • MEE83

    Och med för tätt, så menar jag ett marathon... inte typ 2 gånger alltså. Det fixar jag lätt utan att min kuk skall behöva känna sig som en överarbetade qatarisk slavarbetare.

  • Anonym (Marcus)

    Ja, en timme vill man nog gärna ha på sig nu 40-årsåldern. För 20 år sedan snackar  vi väl 5-10 minuter. Men å andra sidan kan jag hålla på betydligt längre nu innan det går för mig (jämfört med i 20-årsåldern), så det kanske jämnar ut sig...?

Svar på tråden Killar: hur lång vila behövs?