• Anonym (Jessi­ca)
    Äldre 31 Jan 18:22
    888 visningar
    6 svar
    6
    888

    Var jag elak?

    Jag träffade en kille på en fest, och på hans initiativ fortsatte vi träffas under ett par månader,  vi hade bra sex och han var väldigt intresserad.  Jag var också intresserad, tyckte om att vara med honom, även om det inte var några svindlande känslor, direkt.  

    En fredag hade vi bestämt att träffas efter jobbet,  men han dök aldrig upp.  Ringde och sms:ade, men inget svar.     
    Nästa dag sms:ade han och bad om ursäkt, han hade somnat.   Jag svarade inte förrän två dagar senare, då skrev jag att det var ok, men att jag var besviken. 
    Han svarade inte, så en vecka senare skrev jag igen, och frågade hur han mådde och vad han gjorde.  Svaret var:  "Bra. Jobbar".    
    Efter det sket jag i honom, och tog bort honom som vän på FB.   

    Nu har jag fått höra från våra gemensamma vänner att jag varit "elak" mot honom.   Han har själv inte sagt något alls till dem, han har inte velat svara på någon fråga som har med mig att göra.   Men trots att jag berättat vad som hände, så tycker de synd om honom.

    Jag känner att jag inte hade så mycket val, och hade han varit intresserad tillräckligt, så hade han gjort mer?  

  • Svar på tråden Var jag elak?
  • Anonym (Nä)
    Äldre 31 Jan 18:25
    #1

    Verkligen inte. Känslig kille.

    Rent krasst så var det ju han som betedde sig illa mot dig. Oskönt att inte dyka upp, oavsett orsak.

  • Anonym (Jessi­ca) Trådstartaren
    Äldre 31 Jan 18:35
    #2
    Anonym (Nä) skrev 2015-01-31 18:25:54 följande:

    Verkligen inte. Känslig kille.

    Rent krasst så var det ju han som betedde sig illa mot dig. Oskönt att inte dyka upp, oavsett orsak.


    Ja, precis!

    Men han är nog rätt känslig...  En dejt var jag tyvärr tvungen att ställa in, då jag blev beordrad övertid på jobbet.  Jag meddelade honom direkt, sju timmar innan vi skulle ses.    Då blev det en lååång tystnad från honom efter det, och när jag frågade om vi skulle ses eller inte, svarade han att han trodde att jag inte var intresserad?    
  • Anonym (näjj)
    Äldre 31 Jan 18:52
    #3

    Men låt bara den där fjompen till kille vara martyr ifred, han försöker lägga ifrån sig ansvaret för sina egna handlingar på dig, genom att vända på det o snacka skit. O få det att verka synd om honom.

    Han är ingen förlust med andra ord. Vännerna verkar inte så roliga heller, som tror mera på honom än på dig.

  • Anonym (Jessi­ca) Trådstartaren
    Äldre 31 Jan 19:12
    #4
    Anonym (näjj) skrev 2015-01-31 18:52:50 följande:

    Men låt bara den där fjompen till kille vara martyr ifred, han försöker lägga ifrån sig ansvaret för sina egna handlingar på dig, genom att vända på det o snacka skit. O få det att verka synd om honom.

    Han är ingen förlust med andra ord. Vännerna verkar inte så roliga heller, som tror mera på honom än på dig.


    Ja, håller med!

    Dock har han inte sagt något alls till vännerna, utan det är jag som berättat, de visste inget mer än att vi dejtat (vännerna är mer vänner till mig, mina gamla barndomsvänner).    De visste bara att vi börjat träffas, och inget mer, men när jag berättade hur det slutat, var deras spontana reaktion att det var synd om honom!    Han hade inte sagt något alls, så de trodde att vi fortfarande träffades...
  • Anonym (näjj)
    Äldre 31 Jan 20:10
    #5
    Anonym (Jessica) skrev 2015-01-31 19:12:49 följande:
    Ja, håller med!

    Dock har han inte sagt något alls till vännerna, utan det är jag som berättat, de visste inget mer än att vi dejtat (vännerna är mer vänner till mig, mina gamla barndomsvänner).    De visste bara att vi börjat träffas, och inget mer, men när jag berättade hur det slutat, var deras spontana reaktion att det var synd om honom!    Han hade inte sagt något alls, så de trodde att vi fortfarande träffades...
    Att det var synd om honom o att du varit "elak"mot honom, stod det i ts, konstig reaktion efter att du berättat allt. För att du tog bort honom på FB?
  • Anonym (Jessi­ca) Trådstartaren
    Äldre 31 Jan 20:18
    #6
    Anonym (näjj) skrev 2015-01-31 20:10:49 följande:
    Att det var synd om honom o att du varit "elak"mot honom, stod det i ts, konstig reaktion efter att du berättat allt. För att du tog bort honom på FB?
    Ja, för att jag tog bort honom på FB.    Det var en markering att jag inte ville ha mer med honom att göra, det håller jag med om.   Men jag kände att vi var färdiga med varandra.   
Svar på tråden Var jag elak?