• Anonym (Buff)
    Äldre 31 Jan 20:20
    404 visningar
    7 svar
    7
    404

    Troll All Stars

    Vem är det värsta trollet eller vilken är den värsta trolltråden på FL all time? Vad krävs det för att bli ett "bra" troll, typ ett troll som alla gillar trots trollandet? Jag själv har ett gott öga till Anof som skrev om svan. Hittills har ingen kommit i närheten av Anofs konster trots många försök. Dela med er! Det vore kul att få läsa om några bekännelser också. Troll - kliv fram ur garderoben! Jag är totalt obegåvad på att trolla. Har försökt men avbrutit för det blev så kass! Men jag kan skriva kontroversiella inlägg bara för att sätta sprutt på en diskussion eller föra den framåt, men är det samma som att trolla? Öppen diskussion öppnar NU!

  • Svar på tråden Troll All Stars
  • Anonym (Leif)
    Äldre 31 Jan 20:22
    #1

    Det är inte ofta man ser Troll här på FL. Mycket värre på Facebook. Här är de flesta seriösa.

  • Äldre 31 Jan 21:28
    #2
    Anonym (Leif) skrev 2015-01-31 20:22:35 följande:

    Det är inte ofta man ser Troll här på FL. Mycket värre på Facebook. Här är de flesta seriösa.


    Då måste du ha dålig syn, Dags att skaffa glasögon?
  • Anonym (Leif)
    Äldre 31 Jan 21:58
    #3
    Tecum skrev 2015-01-31 21:28:08 följande:
    Då måste du ha dålig syn, Dags att skaffa glasögon?
    Ok du håller inte med.

    Eller vänta, trollar du nu?
  • Äldre 31 Jan 22:05
    #4

    Något av det värsta var nog tjejen som skrev en ts om att hon var döende i cancer, vilket senare visade sig vara påhitt.

  • Äldre 31 Jan 22:08
    #5

    Anof är nog den enda under hela familjelivs historia som trollat på ett kul och snyggt sätt.

  • Anonym (Buff) Trådstartaren
    Äldre 31 Jan 22:08
    #6
    NKmamma skrev 2015-01-31 22:05:07 följande:

    Något av det värsta var nog tjejen som skrev en ts om att hon var döende i cancer, vilket senare visade sig vara påhitt.


    Det är ju over the top! Måste ha varit riktigt störd. Hur avslöjades hon?
  • Äldre 31 Jan 22:14
    #7

    Jag vet inte riktigt faktiskt. Följde inte den tråden slaviskt. Tråden togs bort och någon startade en tråd där ts undrade varför den tråden var borta. Då var det någon som berättade att tjejen avslöjats men inte hur.

Svar på tråden Troll All Stars