• Äldre 31 Jan 21:17
    589 visningar
    5 svar
    5
    589

    Vilka drag vill du att din bebis ska ärva?

    Knäpp tråd jag vet men vilka drag hoppas du att din bebis ska ärva från dig/din partner ????.

    Såklart älskar man sitt barn oavsett vad!!

    Men man kan ju alltid drömma.

    Från min del , mina stora ögon , min lalla näsa och läppar och mitt raka hår

    Från min man , ( vi är ganska lika ) hans stora ögon läppar , näsa och hans längd och hudfärg!!

  • Svar på tråden Vilka drag vill du att din bebis ska ärva?
  • Äldre 31 Jan 21:18
    #1
    Namnlosbarn skrev 2015-01-31 21:17:54 följande:

    Knäpp tråd jag vet men vilka drag hoppas du att din bebis ska ärva från dig/din partner ????.

    Såklart älskar man sitt barn oavsett vad!!

    Men man kan ju alltid drömma.

    Från min del , mina stora ögon , min lilla näsa och läppar och mitt raka hår

    Från min man , ( vi är ganska lika ) hans stora ögon läppar , näsa och hans längd och hudfärg!!


  • Äldre 1 Feb 03:04
    #2

    Hans ögon, de är en super fin blå/grön och mina är tråkigt bruna. Men mitt hår jag hade tur och har min mammas hår så super tjockt o vågigt 
    hans läppar de e fylliga mina behöver filers =) näsa tycker jag vi har båda ok så det spelar ingen roll =)

  • Äldre 1 Feb 14:29
    #3

    Pappans hårfärg (mörkbrunt nästan svart), bådas ögonfärg (gröna), pappans hud (typisk medelhavshudfärg), min ögonform (stora), min näsa (liten i rak), mina tänder (raka), pappans längd.

    Vi väntar en flicka :)

  • Äldre 1 Feb 15:40
    #4

    Hans leende, mina tänder, vårt tjocka hår, mina lockar, hans kroppsform, hans inlärningsförmåga, mitt tålamod, mitt tankesätt och hans kommunikativa förmåga. Hans sociala färdigheter men min försiktighet. Mina ögon och ögonbryn men hans flexibilitet och kroppskontroll. :)

  • Äldre 1 Feb 15:53
    #5

    Min konstnärlighet och kreativitet.

Svar på tråden Vilka drag vill du att din bebis ska ärva?