• Äldre 1 Feb 07:35
    1948 visningar
    15 svar
    15
    1948

    Svagare streck 2 dagar efter positivt. Missfall?

    God morgon! Kag testade positivt på två test för 2 dagar sen ( ett cb och ett billigare från Apoteket) jag köpte dubbelpack från cb för att testa med morgonurin idag . Och nästan inget streck alls?! Är det missfall då? Någon som varit med om detta, och det gått bra? ????????????

  • Svar på tråden Svagare streck 2 dagar efter positivt. Missfall?
  • Äldre 1 Feb 08:29
    #1

    Den översta bilden från fredags och den understa från idag ???? Vill ju gärna hoppas på att det är fel på testet.

  • Anonym (There­se)
    Äldre 1 Feb 08:50
    #2

    Usch vad jobbigt. Jag har varit i din situation. Tyvärr gick det inte bra för mig MEN det behöver inte betyda att det inte kommer göra det för dig.

    Förstår att det inte var det svar du ville ha men. Försök slå undan tankarna en stund och ta dagarna som de kommer. Du är gravid men ta en dag i taget. Hör gärna av dig hur det går! Håller tummarna för dig. Kram

  • Äldre 1 Feb 08:53
    #3

    Tack för din omtanke. Men det är nog bara att inse att det är MF. Annars borde ju inte strecket varit så svagt.

  • Äldre 1 Feb 10:03
    #4

    Behöver inte vara missfall men för de flesta jag läst om som varit i liknande situation har det slutat med det . Håller tummarna att det inte är så i ditt fall!!

  • Äldre 1 Feb 10:12
    #5

    Ja, jag har ju också bara läst att det varit missfall tyvärr. Och båda testen kommer ju från samma förpackning så att det skulle vara nåt fel på det ena är väl högst osannolikt. Tack för svar.

  • Äldre 1 Feb 12:37
    #6

    ???? Känner mig tom och nere ???? Gjorde ett nytt test som inget visade. Bara att invänta blödningen då .å

  • Äldre 1 Feb 17:28
    #7

    För er som fått som jag, när kom blödningen? Nu vill man ju bara att den ska komma igång.

  • Anonym (There­se)
    Äldre 1 Feb 17:34
    #8

    För mig började det på eftermiddagen efter att jag testat på morgonen.

  • Äldre 1 Feb 20:45
    #9

    Finns det ingen som varit med om liknande där det faktiskt gått bra?

  • Äldre 1 Feb 20:53
    #10

    Finns det ingen som varit med om liknande där det faktiskt gått bra?

  • Äldre 3 Feb 20:40
    #11

    Hur går det?

  • Äldre 4 Feb 08:38
    #12

    Missfallet kom igång i måndags

  • Äldre 4 Feb 09:16
    #13

    Tråkigt! Jag hade likadant för en månad sedan. Riktigt starkt + på CB men MF ett par dagar senare. Supertrist...

  • Äldre 8 Feb 08:15
    #14

    Va med om samma sak i januari. Tyvärr blev de tidigt missfall.

    Nu har jag plussat igen. Direkt efter missfallet. Hoppas att de går bra för dig!

  • Äldre 8 Feb 21:25
    #15

    Vad kul att ni plussat igen! Grattis! Hoppas vi också gör det!

Svar på tråden Svagare streck 2 dagar efter positivt. Missfall?