• Anonym (Kaffedraken)

    Min son är förlovad och oskuld. Fel!

    Min son vill vara oskuld fram tills att an gifter sig. Han är förlovad med en tjej som han varit ihop med i 7 år. Idag är de 24 år gamla. De ska gifta sig om 2 år. När min som träffade henne så sa hon att hon vägrar ha sex innan äktenskapets ingående. Först hade han svårt att acceptera det men nu har han ändrat inställning. Han vill också vara oskuld fram till äktenskapets ingående. Jag tycker detta är pinsamt! Jag har sagt till min son att han måste ha sex, och vet ni vad...jag tycker till och med att han ska vara otrogen om så krävs (men det har jag inte sagt till honom). Det känns fruktansvärt att alla mina barn haft sex samt att alla mina väninnors barn säkert haft sex, men knte min son! Jag har frågat honom vad de gör i sänghalmen och då har han sagt att de pussas och kramas. Inte ens en avvaugning ger honom honom och han går inte ner på henne! Jag tycker det är stört. Det är 2015 och de beter sig som om det vore 1930.

  • Svar på tråden Min son är förlovad och oskuld. Fel!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag förstår att det känns fruktansvärt för dig. Att vara oskuld i sänghalmen år 2015 är faktiskt skandalöst.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ursäkta, men att du är så intresserad av din sons sexliv tycker jag är än mer anmärkningsvärt! Har du verkligen frågat honom om oralsex? Det tycker jag ingen föälder har att göra med, det är gränslöst. Håll dig till ditt eget sexliv och låt sonen ha sitt i fred!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Vadå fruktansvärt, sitter ni vänninor och diskuterar era barns sexliv? Du skall i stället vara glad för din sons skull! Han är förälskad och skall gifta sig snart.

    Vad de gör i sängkammaren är deras ensak, inte berättar du för dina barn om ditt sexliv?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Förutsatt att du är seriös, vilket är lite svårtolkat, så är väl din son nog gammal att ta sina egna beslut i livet?

    Personligen kan jag tycka att du ska vara en god mor och acceptera din sons beslut istället för att trycka ner honom på det här sättet (skriva om hans sexliv på ett forum).

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fel) skrev 2015-02-01 08:06:19 följande:

    Min son vill vara oskuld fram tills att an gifter sig. Han är förlovad med en tjej som han varit ihop med i 7 år. Idag är de 24 år gamla. De ska gifta sig om 2 år. När min som träffade henne så sa hon att hon vägrar ha sex innan äktenskapets ingående. Först hade han svårt att acceptera det men nu har han ändrat inställning. Han vill också vara oskuld fram till äktenskapets ingående. Jag tycker detta är pinsamt! Jag har sagt till min son att han måste ha sex, och vet ni vad...jag tycker till och med att han ska vara otrogen om så krävs (men det har jag inte sagt till honom). Det känns fruktansvärt att alla mina barn haft sex samt att alla mina väninnors barn säkert haft sex, men knte min son! Jag har frågat honom vad de gör i sänghalmen och då har han sagt att de pussas och kramas. Inte ens en avvaugning ger honom honom och han går inte ner på henne! Jag tycker det är stört. Det är 2015 och de beter sig som om det vore 1930.


    Din son är vuxen och lever sitt eget liv och fattar sina egna beslut. Du är också vuxen och borde inse att du beter dig helt gränslöst genom att lägga dig i din sons sexliv. Det är ju pinsamt. Skärp dig!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är väldigt fint av din son och hans tjej. Var stolt att du inte uppfostrat en våldtäktsman, player eller en som bara knullar runt. Din sons respekt och kärlek för sin tjej är ju jättefin! Att dem vill vara varandras första och det på bröllopsnatten är ju bara fint. Det viktigaste är väl att dem älskar och respekterar varandra? Att dem är lyckliga? Att vara lycklig och älska varandra är väl ändå viktigare än sex? Att du ens bryr dig om din sons sexliv är faktiskt väldigt äckligt och du har passerat gränsen för länge sedan.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fel) skrev 2015-02-01 08:06:19 följande:

    Min son vill vara oskuld fram tills att an gifter sig. Han är förlovad med en tjej som han varit ihop med i 7 år. Idag är de 24 år gamla. De ska gifta sig om 2 år. När min som träffade henne så sa hon att hon vägrar ha sex innan äktenskapets ingående. Först hade han svårt att acceptera det men nu har han ändrat inställning. Han vill också vara oskuld fram till äktenskapets ingående. Jag tycker detta är pinsamt! Jag har sagt till min son att han måste ha sex, och vet ni vad...jag tycker till och med att han ska vara otrogen om så krävs (men det har jag inte sagt till honom). Det känns fruktansvärt att alla mina barn haft sex samt att alla mina väninnors barn säkert haft sex, men knte min son! Jag har frågat honom vad de gör i sänghalmen och då har han sagt att de pussas och kramas. Inte ens en avvaugning ger honom honom och han går inte ner på henne! Jag tycker det är stört. Det är 2015 och de beter sig som om det vore 1930.


    Hade min morsa lagt sig i som du gör så hade jag sagt upp blodsbandet till henne. Det är sjukt dåligt det du håller på med
  • Anonym (Kaffedraken)

    Åh vilken LOOOSER till son som inte får till det!!! Måste ligga något i barndomen som ställer till det, kontrollerande, uppfostran, narcissistisk morsa och sjuka värderingar från föräldrahemmet!

Svar på tråden Min son är förlovad och oskuld. Fel!