• Anonym (ja ha)
    Äldre 1 Feb 10:31
    1015 visningar
    15 svar
    15
    1015

    Mord på köpcentra i Malmö

    Mord på köpcentra i Malmö i går, et påstås enligt tidning att det  va en maffialedare som blev skjuten ... Och att personen hade stor hotbild över sig , men vad sjutton inte har en maffialedare hot på sig för det första och undre världen gör väl knappast uppror på ett köpcentra ...plus hade det varit så farlig person skulle han varit efterlyst liksom , låter som andra saker tycker jag, någon som har läst och har synpunkter...??  

  • Svar på tråden Mord på köpcentra i Malmö
  • Anonym (varda­g)
    Äldre 1 Feb 10:48
    #1

    En kriminell nolla som har stått för flera sprängningar och skjutningar i Malmö, av nån underlig anledning fick han skyddad identitet och flyttade uppåt landet där han "råkade" knivhugga en på grund av kärleksproblem.
    Med identitet röjd återvände mr muhamad till Malmö där han snabbt blev hittad och skjuten som en hund, det kallas för självsanering men det är sjukt att dom inte längre har några spärrar och skjuter öppet bland normala människor.


    Men vad kan man förvänta sig i dagens swerabia, det är bara att vänja sig för det blir inte bättre.


     

  • Anonym (ja ha) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 10:57
    #2

    Fast det kan inte stämma polisen har beskyddat honom flera gånger för hot och pga hotbilden hade han inte suttit inne redan om detta vore sant ?? Det är ju inte så att han undanhöll sig polisen direkt....Det var det jag inte fick  i hop ...

  • Anonym (ja ha) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 10:58
    #3

    Men visst det får ju inte bli hinder för att våga vistas ute Malmö ......även om det är lite chicago här....

  • Anonym (ja ha) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 11:01
    #4
    Anonym (vardag) skrev 2015-02-01 10:48:28 följande:

    En kriminell nolla som har stått för flera sprängningar och skjutningar i Malmö, av nån underlig anledning fick han skyddad identitet och flyttade uppåt landet där han "råkade" knivhugga en på grund av kärleksproblem.
    Med identitet röjd återvände mr muhamad till Malmö där han snabbt blev hittad och skjuten som en hund, det kallas för självsanering men det är sjukt att dom inte längre har några spärrar och skjuter öppet bland normala människor.


    Men vad kan man förvänta sig i dagens swerabia, det är bara att vänja sig för det blir inte bättre.


     


    Där stod inget om att den hette muhammed <??? så ingen vet var den kom i från ??
  • Anonym (varda­g)
    Äldre 1 Feb 11:02
    #5
    Anonym (ja ha) skrev 2015-02-01 10:57:10 följande:

    Fast det kan inte stämma polisen har beskyddat honom flera gånger för hot och pga hotbilden hade han inte suttit inne redan om detta vore sant ?? Det är ju inte så att han undanhöll sig polisen direkt....Det var det jag inte fick  i hop ...


    Jag får heller inte det att gå ihop, han kanske gjorde en omvändning och började gola folk och på det sätt har fått skydd.


    Hur som helst så han nån gjort oss en tjänst och avlägsnat en farlig nolla från gatan, det kunde däremot skötas långt mer diskret än det hände nu.


     

  • Anonym (varda­g)
    Äldre 1 Feb 11:05
    #6
    Anonym (ja ha) skrev 2015-02-01 11:01:16 följande:
    Där stod inget om att den hette muhammed <??? så ingen vet var den kom i från ??

    Älskar ditt ordval, den där saken hette Muhammad bland annat, skriver inte hela namnet då jag inte vet hur familjeliv ställer sig mot det och muhamad är intetsägande mer än att det inte rörde sig om en svensk i vanlig ordning.


     

  • Anonym (ja ha) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 11:07
    #7
    Anonym (vardag) skrev 2015-02-01 11:02:38 följande:

    Jag får heller inte det att gå ihop, han kanske gjorde en omvändning och började gola folk och på det sätt har fått skydd.


    Hur som helst så han nån gjort oss en tjänst och avlägsnat en farlig nolla från gatan, det kunde däremot skötas långt mer diskret än det hände nu.


     


    Farlig nolla ?? visst kriminell men han hade ju inte gjort folk något eller farlig för allmänheten och på tal om sprängningar och knivdåd osv hade de väl suttit inne?? Dom som skjöt kan ju lika gärna kallas farlig nolla ??
  • Anonym (...)
    Äldre 1 Feb 11:08
    #8

    Som tungt kriminell har du helt klart många och farliga fiender, det säger väl sig själv?

    Det var han medveten om och jag tror att enda sättet att få tag på honom var att ta honom där han kände sig skapligt säker, bland en massa människor exmpelvis.

    Han har så vitt jag förstår inte stått under något polisbeskydd, men kan ha fel där.

  • Anonym (varda­g)
    Äldre 1 Feb 11:18
    #9
    Anonym (ja ha) skrev 2015-02-01 11:07:51 följande:
    Farlig nolla ?? visst kriminell men han hade ju inte gjort folk något eller farlig för allmänheten och på tal om sprängningar och knivdåd osv hade de väl suttit inne?? Dom som skjöt kan ju lika gärna kallas farlig nolla ??

    Hum, det var han som planterade en bomb hos åklagare för nått år sen, var ansvarig för skottsalva med automat vapen mot nattklubb, knivhugg och med stor säkerhet en massa annat jag inte bryr mig om att kolla upp, död nolla lägger jag inte mycket mer tid på än jag redan har gjort.


    Dom som sköt ligger på samma nivå, jättebra att muhamads minskar självmant på sina siffror men man sköter det diskret.


    Kan inte finnas mycket hjärnsubstans om man avrättar nån offentligt framför video övervakning.


     

  • Anonym (...)
    Äldre 1 Feb 11:18
    #10
    Anonym (ja ha) skrev 2015-02-01 11:07:51 följande:
    Farlig nolla ?? visst kriminell men han hade ju inte gjort folk något eller farlig för allmänheten och på tal om sprängningar och knivdåd osv hade de väl suttit inne?? Dom som skjöt kan ju lika gärna kallas farlig nolla ??
    Hade vi haft en 100% uppklarningsprocent på alla brott hade det givetvis stämt. Så är dock inte riktigt fallet.
  • Anonym (ja ha) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 11:21
    #11
    Anonym (...) skrev 2015-02-01 11:08:53 följande:

    Som tungt kriminell har du helt klart många och farliga fiender, det säger väl sig själv?

    Det var han medveten om och jag tror att enda sättet att få tag på honom var att ta honom där han kände sig skapligt säker, bland en massa människor exmpelvis.

    Han har så vitt jag förstår inte stått under något polisbeskydd, men kan ha fel där.


    Polisen angav att han fått beskydd via dom flera gånger , kan de va att han ville lämna undre världen kanske ?annars hade han ju inte stått under polis skydd .
  • Anonym (...)
    Äldre 1 Feb 11:28
    #12
    Anonym (ja ha) skrev 2015-02-01 11:21:29 följande:
    Polisen angav att han fått beskydd via dom flera gånger , kan de va att han ville lämna undre världen kanske ?annars hade han ju inte stått under polis skydd .
    Det är väl möjligt även om det låter märkligt ärligt talat. Må varit riktigt tung  information han släppt för att få det, och då är det o andra sidan inte  speciellt märkligt att han i slutändan strök med.
  • Anonym (ja ha) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 11:31
    #13
    Anonym (...) skrev 2015-02-01 11:28:01 följande:

    Det är väl möjligt även om det låter märkligt ärligt talat. Må varit riktigt tung  information han släppt för att få det, och då är det o andra sidan inte  speciellt märkligt att han i slutändan strök med.


    Nej ingen aning, kanske det .
  • Anonym (ja ha) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 11:41
    #14
    Anonym (...) skrev 2015-02-01 11:28:01 följande:
    Det är väl möjligt även om det låter märkligt ärligt talat. Må varit riktigt tung  information han släppt för att få det, och då är det o andra sidan inte  speciellt märkligt att han i slutändan strök med.
    Mycket möjligt....
  • Anonym (varda­g)
    Äldre 1 Feb 11:47
    #15

    Älskar svenska slömedia, allt vad som kommer upp i tidningar nu, allt förutom namnet  som dom drar sig att posta för att inte framstå som rasister har figurerat på flashback för måååånga timmar sen.


     

Svar på tråden Mord på köpcentra i Malmö