• bodilb

    Vad är det för virus som går???? någon mer som åkt på detta

    Fick feber torsdag och fredag men när sen febern försvann mår jag sämre än någonsin. Matt, trött yr och vill inte äta. Ont i magen. Var länge sen jag var så här hängig. Någon mer som åkt på detta.? Hur länge var ni sjuk? Jag har ingen snuva eller hosta. Svider lite, lite i halsen bara. Men så svag så jag orkar inte vara uppe på benen och magen bubblar och lever om. Blä

  • Svar på tråden Vad är det för virus som går???? någon mer som åkt på detta
  • myskmalva

    Vi hade kräksjuka i julas och din beskrivning påminner om hur min pappa mådde. Han kräktes till sist, men inte förrän han hade varit riktigt risig och febrig ett tag...

  • Nyfikna72

    Finns många som åker på nåt skit imagen men som inte nödvändigtvis måste kräkas för det. Jag blir sällan så dålig att jag kräks men kan ju bli sjuk som sjutton för det om man får i sig nåt dåligt.

  • Ess

    Min ena dotter har varit hemma i 4 dagar pga ont i magen, trött och yr, ingen direkt aptit. Nu verkar hon återställd igen.
    Hon hade ingen feber. Själv var jag körig och det spände i magen första dagen jag vabbade, men sen blev det bra igen. Min man klagade också på att han mådde illa och var lite körig i magen ett par dagar.

  • Ess

    Kom att tänka på att strax efter jul så var jag hemma från jobb i tre dagar pga att jag var lös i magen, körde som tusan i den och jag var väldigt trött.

Svar på tråden Vad är det för virus som går???? någon mer som åkt på detta