• Anonym (Opss)

    Var är ALLA kåta kvinnor?

    Nu är man tbx till familjeliv! Det har ju blivit för "kallt" här. Förut kunde man få ligga utan några problem alls. Alla hittade sina KK's från olika trådar här. Men nu känns det mer att alla har stängt in sig! Var gömmer ni er?

  • Svar på tråden Var är ALLA kåta kvinnor?
  • Anonym (Opss)

    Haha jaa precis, så fort man vart inaktiv här så försvann allihopp ;)


    Anonym (Z) skrev 2015-02-01 12:25:40 följande:

    De råkade ut för för många som du.


  • Anonym (K)

    Kåta fruntimmer? Kan bara utgå från mig själv och jag är då lyckligt monogam sambo *rycka på axlarna* 

  • Anonym (Opss)

    Äh de fanns ju hur många som helst som man tog kontakt med då! Än idag har jag ju kontakt med en här ifrån ;)


    Anonym (K) skrev 2015-02-01 12:31:28 följande:

    Kåta fruntimmer? Kan bara utgå från mig själv och jag är då lyckligt monogam sambo *rycka på axlarna* 


  • Anonym (Berätta)

    Jaså, vilka är "alla"? Jag menar inte namn eller nick utan specificera gärna hur detta kk-hittande gick till. Är det HKT du syftar på? Där knullas det ju mellan en del deltagare, det skriver de ju själva. Säkert även i de slutna bildtrådarna. Inget fel med det. Eller menar du "jag söker kk hur hittar jag"trådarna .

  • Anonym (Opss)

    Haha näää, det gick ju överallt. Så fort man la upp en tråd om att man inte har något o göra i helgen så nappade de till flera! Minns ju en gång där det var en hel del som ville ses o då styrde vi upp en "hemmafest" haha! Förresten vad är HKT? :) haha, jag har absolut ingen aning om hur kan får en kk här på FL


    Anonym (Berätta) skrev 2015-02-01 12:34:42 följande:

    Jaså, vilka är "alla"? Jag menar inte namn eller nick utan specificera gärna hur detta kk-hittande gick till. Är det HKT du syftar på? Där knullas det ju mellan en del deltagare, det skriver de ju själva. Säkert även i de slutna bildtrådarna. Inget fel med det. Eller menar du "jag söker kk hur hittar jag"trådarna .


  • Anonym (Berätta)
    Anonym (Opss) skrev 2015-02-01 12:38:10 följande:

    Haha näää, det gick ju överallt. Så fort man la upp en tråd om att man inte har något o göra i helgen så nappade de till flera! Minns ju en gång där det var en hel del som ville ses o då styrde vi upp en "hemmafest" haha! Förresten vad är HKT? :) haha, jag har absolut ingen aning om hur kan får en kk här på FL


  • Anonym (Opss)

    Haha borde ju egentligen börjat prata med dig =)[quote=74781429][quote-nick]Anonym (Berätta) skrev 2015-02-01 12:48:48 följande:[/quote-nick][/quote]

Svar på tråden Var är ALLA kåta kvinnor?