• Anonym (Efter­frågan och utbud)
    Äldre 2 Feb 00:43
    757 visningar
    6 svar
    6
    757

    Efterfrågar du sperma?

    Jag har förstått att sperma som kletas mot huden föryngrar huden. Jag har kopplat logiken till varför kvinnor vill ha sperman sprutad på ansiktet- just för att få utnyttja tillfället att föryngra huden. Jag undrar om ni efterfrågar sperma enligt min teori?

  • Svar på tråden Efterfrågar du sperma?
  • Anonym (nej)
    Äldre 2 Feb 00:57
    #1

    Nej. Det är en porrskada. imo.

  • Anonym (nej)
    Äldre 2 Feb 01:04
    #2

    Men sure, det kan säkert finnas hudvårdande egenskaper i sperma. men jag tror att majoriteten som tar den i ansiktet tar den inte där för de vårdande egenskaperna om man säger så. Skrattande

  • Äldre 2 Feb 01:58
    #3

    hahaha, va??? vart har du hört dethär? jag tror inte sperma föryngrar huden snarare tvärtom

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 2 Feb 03:22
    #4

    Nej det är för att det är sexigt om det är min killes. Är det bra för huden så är det bara en positiv bieffekt. Skulle aldrig vilja ha någon okänd mans sperma på mig, blä.

  • Anonym (Efter­frågan och utbud) Trådstartaren
    Äldre 2 Feb 10:47
    #5
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-02 03:22:05 följande:

    Nej det är för att det är sexigt om det är min killes. Är det bra för huden så är det bara en positiv bieffekt. Skulle aldrig vilja ha någon okänd mans sperma på mig, blä.


    Ni tjejer är väldigt kåta och när det kommer till sperma så vill ni gärna ha mäns spermor
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 2 Feb 15:19
    #6
    Anonym (Efterfrågan och utbud) skrev 2015-02-02 10:47:52 följande:
    Ni tjejer är väldigt kåta och när det kommer till sperma så vill ni gärna ha mäns spermor
    Absolut men inte vilken äckelsperma som helst. Det ska vara högkvalitativ sperma från en väldigt attraktiv kille som är galet kär i en själv, det är det enda som duger.
Svar på tråden Efterfrågar du sperma?