• Anonym (Olycklig)

    Kär i äldre

    Jag är en kille i mitten av 20-års åldern som nyligen gjorde min sista praktik som del av min utbildning, min handledare under den tiden var en kvinna som är 10 år äldre än mig och dessvärre har både man och barn. Hon växte väldigt mycket på mig under de veckorna vi sågs och mot slutet började jag inse att jag var smått kär i henne,  kommer förmodligen få komma tillbaka dit för en anställning senare. Är det värt att säga något eller kommer det bara göra situationen jobbig, ska jag hålla det inom mig? Hur hade ni gjort i min situation? :(

  • Svar på tråden Kär i äldre
  • Alicette

    Hon har man och barn, vill du bidra till att sabba det? Verkar känslorna besvarade? Är du säker på vad du känner?

    Lite att tänka på.

  • Alicette
    Alicette skrev 2015-02-02 00:56:28 följande:

    Hon har man och barn, vill du bidra till att sabba det? Verkar känslorna besvarade? Är du säker på vad du känner?

    Lite att tänka på.


    Och varför skriver du 'äldre'? Du fick det att låta som att vi pratar om en äldre dam här. Tio år är ingen stor grej.
  • Anonym (Olycklig)

    Jag är säker på mina känslor men du har förmodligen rätt, och vad titeln anbelangar så är jag väl bara dålig på titlar :p Menade inte att åldern var avgörande

Svar på tråden Kär i äldre