• Anonym (?)

    Aldrig haft en orgasm

    Jag är 37 år och har aldrig fått en orgasm.

    Använder sexleksaker, onanerar regelbundet och så vidare. Men inget funkar. Visst är det skönt, men jag kan inte komma. Vad ska jag göra? Är det något fel på mig fysiskt?

  • Svar på tråden Aldrig haft en orgasm
  • Anonym (Kan tjejer få orgasm?)

    Jag har legat med 6 st tjejer 3 st i längre förhållande. Bara en sa att hon kunde få orgasm och sa att hon fick det när vi hade sex.

    Jag har aldrig haft sex och försökt få tjejen till orgasm, aldrig förväntat mig det. 

    Är det en minoritet tjejer som kan få orgasm?

  • Anonym (Två)

    Är 25 men bara haft sex med två tjejer. Långt förhållande med den tidigare, men kvinnan jag träffar nu får orgasm av enbart penetration. Jag gör inget annorlunda i sängen så...måste ligga hos henne.

  • Anonym (Kan tjejer få orgasm?)
    Anonym (Två) skrev 2015-02-03 15:55:17 följande:

    Är 25 men bara haft sex med två tjejer. Långt förhållande med den tidigare, men kvinnan jag träffar nu får orgasm av enbart penetration. Jag gör inget annorlunda i sängen så...måste ligga hos henne.


    Eller så ljuger hon, detta är förmodligen vanligare än att de får orgasm på riktigt för att göra killen stolt;)
  • Anonym (Två)
    Anonym (Kan tjejer få orgasm?) skrev 2015-02-03 16:00:46 följande:

    Eller så ljuger hon, detta är förmodligen vanligare än att de får orgasm på riktigt för att göra killen stolt;)


    Larvigt uttalande. Speciellt när du ej är den som ligger med henne och känner hur hela fittan på henne krampar och väggarna sväller upp och kramar åt. Definitivt en orgasm.
  • Anonym (Kan tjejer få orgasm?)
    Anonym (Två) skrev 2015-02-03 16:07:20 följande:
    Larvigt uttalande. Speciellt när du ej är den som ligger med henne och känner hur hela fittan på henne krampar och väggarna sväller upp och kramar åt. Definitivt en orgasm.
    Haha ojoj du låter inte erfaren hör jag:) Du vet inte att tjejer kan knipa utan orgasm?
  • Anonym (Två)
    Anonym (Kan tjejer få orgasm?) skrev 2015-02-03 16:09:46 följande:

    Haha ojoj du låter inte erfaren hör jag:) Du vet inte att tjejer kan knipa utan orgasm?


    Nej jag är inte erfaren. Och givetvis ljuger hon.
  • Anonym (?)
    Mrs Okänd skrev 2015-02-03 15:37:45 följande:

    Kniper du? Vad har du för sexleksaker?


    Varför ska jag knipa? Det förtar ju hela njutningen, då allt fokus hamnar på knipövningarna. Har testat detta dock.

    Olika typer av sexleksaker... Kanske ett 20-tal. Vibratorer, dildos och andra.
  • HannaS86
    Anonym (?) skrev 2015-02-03 16:41:23 följande:
    Varför ska jag knipa? Det förtar ju hela njutningen, då allt fokus hamnar på knipövningarna. Har testat detta dock.

    Olika typer av sexleksaker... Kanske ett 20-tal. Vibratorer, dildos och andra.
    Den enda som garanterat får mig att komma är dolfinger (klitorisvibrator) så jag skulle rekommendera den :) Ihop med babyolja eller glidmedel är det perfekt. De flesta behöver klitorisstimulans för att kunna komma.
  • Mrs Okänd
    Anonym (?) skrev 2015-02-03 16:41:23 följande:
    Varför ska jag knipa? Det förtar ju hela njutningen, då allt fokus hamnar på knipövningarna. Har testat detta dock.

    Olika typer av sexleksaker... Kanske ett 20-tal. Vibratorer, dildos och andra.

    Har du testat rabbit? Jäkla effektiv...slog mitt orgasmrekord med den häromdagen....Skrattande
Svar på tråden Aldrig haft en orgasm