• mikispikis90

    FET syskonförsök 2015 (örebro)

    Någon mer än jag som planerar FET 2015?

    Preliminärt i maj :)

    Min ddotter blir 6 månader nu i mars :)

  • Svar på tråden FET syskonförsök 2015 (örebro)
  • Mollan79

    Hej

    Jag satte in ett färskt 2-dagars i onsdags och går nu och hoppas på att det ska gå vägen. De odlar vidare 3 st som jag hoppas ska hamna i frysen om det inte gör det.

    Vi gjorde det i Örebro med hjälp av Charlottamottagningen i Karlstad.

  • Maria 026

    Vi har varit på besök hos ferten igen, så det blir syskonförsök i maj också för vår del. I april ska jag ringa dem och planera in preliminärt, sedan börja med ägglossningstester :) Hoppas vi kan följas åt även denna gång. Min dotter blir nu 10 månader i mars.Skrattande


  • mikispikis90

    Visst följdes vi lite på vägen sist?? :)

    Vi ska också ringa i mitten på april och boka :) dock är jag lite nervös då jag inte hunnit gå ner allt än och jag har några kilo kvar. Undra om de är lika hårda nu på vikten när man får betala själv?!

    Ska ni göra i stimulerad eller ostimulerad? Hur många fet har ni? :)

  • Maria 026

    Absolut följdes vi åt sist :) Vi var på besök och de har samma krav ang vikt även om man betalar själv. BMI gräns på 35. Jag ska in och ta lite blodprover nästa vecka, och snart är det dags för FET, blir i slutet av april förmodligen, nästa ägglossning. Är nervöst! Vi har 2 ägg i frysen, 6dagars embryon.
    Uppdatera när ni varit iväg!

  • mikispikis90

    Gu så spännande , håller verkligen tummarna

    Jasså, jag hade för mig de va 33 i BMI :p får fråga när jag ringer

    Vi ska göra likadant vi har också 2 st i frysen, blasto

  • Maria 026

    Har varit inne på lab och tagit nya blodprover, blir väl om ca 2 veckor när ägglossningen är;)

Svar på tråden FET syskonförsök 2015 (örebro)