• villbildafamilj

    Fler från borås/ulricehamn/jönköping som har BF i september/oktober/november 2015??

    Hej! :)


    Jag och min sambo har nyss plussat. Har försökt i 1 år och 3 månader, det är första barnet för oss båda. Så vi är super glada att det äntligen har tagit sig, och nu hoppas vi att det är här för att stanna! :)

    Är det fler i närheten av borås, ulricehamn eller jönköping som är gravida och vill följas åt så hade det varit super kul! :) 


    Jag är i vecka 5 (4+1 tror jag) och har beräknat bf den 15/10! :)

  • Svar på tråden Fler från borås/ulricehamn/jönköping som har BF i september/oktober/november 2015??
  • Fröken JB

    Hej!

    Jag bor inte så långt i från Jönköping/Borås.. Bor i Gnosjö har ca 7mil till jkpg och detsamma till Borås..

    Jag har beräknad BF ca 5/10.

    Var bor du?

  • villbildafamilj
    Fröken JB skrev 2015-02-07 08:16:04 följande:

    Hej!

    Jag bor inte så långt i från Jönköping/Borås.. Bor i Gnosjö har ca 7mil till jkpg och detsamma till Borås..

    Jag har beräknad BF ca 5/10.

    Var bor du?


    Vad kul! :) Då är vi nästan lika långt gångna! :) 


    Jag bor 1,5 mil från Ulricehamn och ca 4 mil från Borås, i Gällstad! :)

  • villbildafamilj
    Fröken JB skrev 2015-02-07 13:31:23 följande:

    ???? till gällstad är det ju inte så långt vi har ca 5mil tillvarandra...


    Nä men precis. :) Det är ju inte så farligt. :)
  • Thessan

    Hej har också försökt i över ett år och nu äntligen ett plus.
    Beräknad runt 20/10, bor i borås :)

  • Aylae

    Hej! Jag är beräknad ca den 12: e september, detta är mitt andra barn.

    Min första flicka är 11 år så det känns nästan som första gången dock! Jag bor i Ulricehamn!

    Grattis till er alla!

  • Aylae

    Eller snarare Dalum. Glömde det då vi nyligen flyttat ????

  • Jenny8686

    Hej hej! Bor i Jönköping och har precis plussat! Bf 18/19 november. Är 28 år och första barnet. Har 2 missfall i botten och hoppas att detta vill hålla sig kvar.

  • Cessely
    Jenny8686 skrev 2015-03-17 07:26:51 följande:

    Hej hej! Bor i Jönköping och har precis plussat! Bf 18/19 november. Är 28 år och första barnet. Har 2 missfall i botten och hoppas att detta vill hålla sig kvar.


    Grattis :)

    Bor med i Jönköping :) 31 år och två barn sedan tidigare. BF 14 september :)

    Har med gått igenom ett MF innan. Håller tummarna för er :)
  • Jenny8686
    Cessely skrev 2015-03-17 16:07:53 följande:
    Grattis :)

    Bor med i Jönköping :) 31 år och två barn sedan tidigare. BF 14 september :)

    Har med gått igenom ett MF innan. Håller tummarna för er :)
    Oj 2 barn och ett till på väg, och här har man börjat jäsa första ;)
Svar på tråden Fler från borås/ulricehamn/jönköping som har BF i september/oktober/november 2015??