• Anonym (x)
    Äldre 14 Feb 20:40
    10211 visningar
    24 svar
    24
    10211

    Pull (snor den populära runktråden rakt av och vänder på den)

    Hallå alla tjejer!  (snor den populära runktråden rakt av och vänder på den)

    Jag funderar på hur många gånger per dag ni onanerar?
    Onanerar ni med eller utan porrfilm?
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Smyger ni med ert onanerande eller vet mannen om det?
    Var onanerar ni? Sängen,toaletten?
    Tar ni alltid av på underkroppen när ni onanerar eller sticker ni bara ner handen?
    Onanerar ni ute i naturen?
    Onanerar ni på jobbet?
    Vill ni att någon skall se på när ni onanerar?
    Ligger ni,sitter eller står och onanerar?
    Sexchattar ni när ni onanerar?
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när fittan är våt och ni är vrålkåta?
    Vaknar ni ibland våta?
    Vill ni onanera direkt ni vaknar och fittan är våt?
    Torkar ni av efteråt när ni kommit?
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en man?
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem isåfall?
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män?
    Är det skönt att gå med en våt fitta i tajta byxor?
    Hur känns det när ni vet att era styva bröstvårtor syns? Vill ni dölja dem eller visa upp dem?
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Går ni ibland till stranden för att bara spana på män?

    Berätta mera för mig!

    Jag vill VETA ALLT om tjejers onanerande!

    Hoppas på många svar!

  • Svar på tråden Pull (snor den populära runktråden rakt av och vänder på den)
  • Anonym (sugen­)
    Äldre 14 Feb 20:51
    #1
    Anonym (x) skrev 2015-02-14 20:40:26 följande:

    Hallå alla tjejer!  (snor den populära runktråden rakt av och vänder på den)

    Jag funderar på hur många gånger per dag ni onanerar?

    Svar: ca 4 ggr/veckan

    Onanerar ni med eller utan porrfilm?

    Svar: Olika, brukar ofta kolla på någon (ofta lite mer rough med flera killar) och sen tänker jag på den några gånger efter innan jag hittar en ny ;)

    Var onanerar ni? Sängen,toaletten?


    Svar: i sängen, på kvällarna, ibland i bilen, älskar det

    Tar ni alltid av på underkroppen när ni onanerar eller sticker ni bara ner handen?

    Svar: olika, sticker ner handen bara om jag inte har så mycket tid på mig!


    Vill ni att någon skall se på när ni onanerar?

    Svar: Gärna!

    Ligger ni,sitter eller står och onanerar?

    Svar: Ligger och sitter

    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när fittan är våt och ni är vrålkåta?


    Svar: haha "panik" samma känsla som att bli teasad innan sex man han inte stoppar in den

    Vaknar ni ibland våta?

    Svar: Japp

    Vill ni onanera direkt ni vaknar och fittan är våt?

    Svar: Absolut

    Torkar ni av efteråt när ni kommit?

    Svar: Nej ;)

    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en man?


    Svar: olika.... oftast skönare ensam, vet inte varför.. kanske för att det är så kravlöst

    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem isåfall?

    Svar: gärna, någon stor härlig skäggig mörk man


    Är det skönt att gå med en våt fitta i tajta byxor?


    Svar: Jaa, OCH att cykla på kullersten i tighta byxor ;)


    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?


    Svar: Ibland, om det märks att de är intresserade

    Går ni ibland till stranden för att bara spana på män?


    Svar: Självklart

    Berätta mera för mig!

    Jag vill VETA ALLT om tjejers onanerande!

    Hoppas på många svar!


  • Giovan­na
    Äldre 14 Feb 20:59
    #2
    +1

    Om du vill veta allt om tjejers onanerande kanske du inte ska utgå ifrån att de tänder på män. Eller är det bara vissa tjejers onanerande du är intresserad av?

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 14 Feb 21:30
    #3
    -1
    Giovanna skrev 2015-02-14 20:59:26 följande:

    Om du vill veta allt om tjejers onanerande kanske du inte ska utgå ifrån att de tänder på män. Eller är det bara vissa tjejers onanerande du är intresserad av?


    Såkfart tråden skulle ifrågasättas när det är tjejer som svarar på dessa frågor. Tro fan att vi inte förstår varandra ibland vi män och kvinnor! Svara och bjud på dig själv eller skriv inte i trådar där du inte bidrar! Tack å hej leverpastej!
  • Giovan­na
    Äldre 14 Feb 21:42
    #4
    Anonym (Kille) skrev 2015-02-14 21:30:00 följande:
    Såkfart tråden skulle ifrågasättas när det är tjejer som svarar på dessa frågor. Tro fan att vi inte förstår varandra ibland vi män och kvinnor! Svara och bjud på dig själv eller skriv inte i trådar där du inte bidrar! Tack å hej leverpastej!
    Jag tycker det är en högst relevant fråga då TS börjar tråden med "hallå alla tjejer" och sen utgår ifrån att alla dessa tänder på män. Ett litet tips bara, alla gör inte det. Jag får väl starta min egen runktråd då, ha de gött!
  • Anonym (x) Trådstartaren
    Äldre 15 Feb 04:33
    #5
    Giovanna skrev 2015-02-14 21:42:05 följande:
    Jag tycker det är en högst relevant fråga då TS börjar tråden med "hallå alla tjejer" och sen utgår ifrån att alla dessa tänder på män. Ett litet tips bara, alla gör inte det. Jag får väl starta min egen runktråd då, ha de gött!
    Ja du får starta vilken sorts tråd du vill.
  • Äldre 15 Feb 09:39
    #6

    Jag älskar att tillfredsställa mig själv . Gör det ofta och hela tiden . Brukar bara dra ner byxorna en bit om jag bara är snabbkåt . Men vill jag verkligen njuta tar jag av mig dom och slår på lite porr . Jag tar på min själv lika ofta med partner som utan . En viktig stund med mig själv. Självklart onanerar jag på jobbet oxå om det finns läge och tid , om jag är dyngkåt. Jag låter lukten o saften rinna fritt , torkar aldrig bort . Är ju de som är de fina :)

  • Äldre 15 Feb 10:07
    #7

    Jag funderar på hur många gånger per dag ni onanerar?
    oftast en gång om dagen
    Onanerar ni med eller utan porrfilm? båda
    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? nej
    Smyger ni med ert onanerande eller vet mannen om det? han vet efter en tid
    Var onanerar ni? Sängen,toaletten? helst liggande i en soffa eller fåtölj eller allra helst i badet
    Tar ni alltid av på underkroppen när ni onanerar eller sticker ni bara ner handen? trosor av, ifall jag har några men en kjol är sällan ivägen
    Onanerar ni ute i naturen? det händer, stående lutad bakåt mot ett träd t ex
    Onanerar ni på jobbet? om jag inte hunnit hemma på morgonen så kan det bli en snabbis
    Vill ni att någon skall se på när ni onanerar? O ja. Så jag kan få kuk när jag först fått en orgasm för egen hand. Det är perfekt.
    Ligger ni,sitter eller står och onanerar? omväxling är bra
    Sexchattar ni när ni onanerar? sällan
    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när fittan är våt och ni är vrålkåta? frustrerande
    Vaknar ni ibland våta? javisst
    Vill ni onanera direkt ni vaknar och fittan är våt? ofta på helgen när man kan ligga kvar bara
    Torkar ni av efteråt när ni kommit? duschar helst
    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en man? det varierar
    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem isåfall? en annan tjej är häftigt, har provat det ett par gånger
    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? har gjort det och det är helt ok, men oftast gitter jag inte fixa. Men visst ibland kan jag gå och ladda upp lite under dagen och planera att jag ska göra det på kvällen
    Är det skönt att gå med en våt fitta i tajta byxor? hellre i kjol då
    Hur känns det när ni vet att era styva bröstvårtor syns? Vill ni dölja dem eller visa upp dem? det känns läckert, man är ju kåt då och blir ännu kåtare av att det syns
    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Javisst
    Går ni ibland till stranden för att bara spana på män? Det är därför man går till stranden

  • Anonym (anony­m)
    Äldre 16 Feb 17:51
    #8
    Inte varje dag.. varierar mellan några gånger i veckan till några gånger i månaden.
    Både med och utan porrfilm.
    Varken mer eller mindre när jag bor med någon.
    Jag smyger inte med det.
    Jag gör det hemma, där jag känner för det.
    Sticker ner handen för det mesta.
    Inte ute och inte på jobbet.
    Vill inte ha publik.
    Ligger oftast ner.
    Sexchattar inte.
    Ja, vaknar ibland kåt och då gör jag det direkt.
    Jag duschar efteråt.
    Bättre orgasm vid sex.
    Aldrig i cam med varken känt eller okänt folk.
    Mina bröstvårtor syns inte genom mina kläder, är noga med det.
    Nej, blir inte extra kåt på stranden.
    Jag går till stranden för att sola och bada, inget annat.
  • Anonym (M)
    Äldre 16 Feb 21:46
    #9

    Jag funderar på hur många gånger per dag ni onanerar?
    Minst en gång per dag.

    Onanerar ni med eller utan porrfilm?
    Utan porrfilm

    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man?
    Ja

    Smyger ni med ert onanerande eller vet mannen om det?
    Det har aldrig varit hemligt men jag tycker om att göra det själv.

    Var onanerar ni? Sängen,toaletten?
    Sängen,soffan eller i duschen.

    Tar ni alltid av på underkroppen när ni onanerar eller sticker ni bara ner handen?
    Ibland ner med handen i trosan och byxan, ibland i duschen (duschstrålen), ibland av med hela trosan+ glidmedel och vibrator.

    Onanerar ni ute i naturen?
    Aldrig hänt

    Onanerar ni på jobbet?
    Aldrig hänt.

    Vill ni att någon skall se på när ni onanerar?
    Hm, nej. Fast ibland blir det ju en del av sexet men då är det ju inte pure onani...

    Ligger ni,sitter eller står och onanerar?
    Ja ligger eller står.

    Sexchattar ni när ni onanerar?
    Nej, men läser ibland sexnoveller.

    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när fittan är våt och ni är vrålkåta?
    Kan vara lite frustrerande men är mest skönt.

    Vaknar ni ibland våta? Ja.

    Vill ni onanera direkt ni vaknar och fittan är våt?
    ibland.
    Torkar ni av efteråt när ni kommit?
    Nej.

    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en man?
    Nej, mycket skönare med sex.

    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem isåfall?
    Den jag ligger med förtillfället får gärna...ser det inte som onani då...

    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? nej.
    Är det skönt att gå med en våt fitta i tajta byxor? nja, kan vara....

    Hur känns det när ni vet att era styva bröstvårtor syns? Vill ni dölja dem eller visa upp dem?
    Visa upp. Blir tänd av det.

    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män?
    Blir kåt av snygga män var som helst.

    Går ni ibland till stranden för att bara spana på män?
    Nej.


  • Anonym (Bella­)
    Äldre 17 Feb 00:09
    #10

    Jag funderar på hur många gånger per dag ni onanerar? Inte varje dag just nu.

    Onanerar ni med eller utan porrfilm? Utan!

    Onanerar ni mindre om ni lever tillsammans med en man? Nja, har inte så stor betydelse.

    Smyger ni med ert onanerande eller vet mannen om det? Ofta är han med i början (jag tar över när han tröttnat eller efter sex).

    Var onanerar ni? Sängen kan det börja på men slutar ofta i duschen. Börjar helst där med.

    Tar ni alltid av på underkroppen när ni onanerar eller sticker ni bara ner handen? Är allt som oftast redan naken men jo annars tar jag nog av mig allt eftersom.

    Onanerar ni ute i naturen? Gjort det någon gång, hoppas på mer!

    Onanerar ni på jobbet? Aldrig haft ett riktigt jobb än men nja skulle kännas litr skumt.

    Vill ni att någon skall se på när ni onanerar? Öh, beror helt på...

    Ligger ni,sitter eller står och onanerar? Ligger eller sitter helst.

    Sexchattar ni när ni onanerar? Nope, aldrig än. Men pratade i telefon en gång! (Full!)

    Hur känns det att inte ha möjlighet att onanera när fittan är våt och ni är vrålkåta? Rätt jobbigt. Blir rastlös och kan inte koncentrera mig.

    Vaknar ni ibland våta? Nja, kanske om jag precis drömt något men snarare pulserande än våt.

    Vill ni onanera direkt ni vaknar och fittan är våt? Snälla sluta kalla det "fitta". Och nja jag brukar komma av mig själv pga sexdröm vilket är den bästa orgasmen av alla!

    Torkar ni av efteråt när ni kommit? Hmm, är jag på torra land så måste jag ha alla sorters skydd för jag får till riktiga pölar så det är knappast bara att torka av.

    Är det lika skönt att få orgasm när ni onanerar ensamna som när ni får orgasm vid sex med en man? Skönt på olika sätt men svårt att få till det på samma pulserande vis med någon annan. Bara en man som fått mig att komma och bara en till som varit med. Känns alltid olika.

    Vill ni att någon annan skall onanera åt er? Vem isåfall? Hur onanerar någon åt mig? På sig eller mig? Blir ju inte onani då... men min pojkvän isåfall, I guess?

    Njuter ni av att onanera i cam för okända män? Nej, aldrig gjort och inget jag riskerar.

    Är det skönt att gå med en våt fitta i tajta byxor? Aldrig gjort vad jag minns. Känner inte av på det viset oftast.

    Hur känns det när ni vet att era styva bröstvårtor syns? Vill ni dölja dem eller visa upp dem? Oftast pga jag fryser, naken redan och då får gärna killen titta. Men aldrig tänkt på de reagerar på upphettning riktigt.

    Blir ni extra kåta på stranden bland solande män? Nej, tänder inte riktigt så mycket på män.

    Går ni ibland till stranden för att bara spana på män? Nej, går dit för att bada. Aldrig spanat på män på det viset. Inte kvinnor heller för den delen men dras mer till dem helt klart!

Svar på tråden Pull (snor den populära runktråden rakt av och vänder på den)