• Anonym (Örat)

    Viktväktarna online

    Är igång med viktväktarna online sedan två och en halv veckor tillbaka och har tappat lite drygt 5 kg. Gick först med i vanliga viktväktarna men efter att ha gått på ett möte insåg jag att det inte är något för mig. Onlinegrejen passar däremot som hand i handske. 

    Jag har aldrig bantat förr eftersom jag aldrig tidigare varit överviktig men nu hade jag lyckats lägga på mig 25 kg under två års tid och efter ett lyckat rökstopp. Men nu ska de väck och med viktväktarna känns det inte ens svårt, utan tvärtom ganska kul.

    Någon som vill hänga här och diskutera viktväktarnas onlineupplägg med mig? Välkomna i så fall!

  • Svar på tråden Viktväktarna online
  • Ela007

    Hur går det? Jag sitter på motionscykeln och cyklar gärnet så jag ska kunna äta godis ikväll;)

  • Anonym (Örat)
    Ela007 skrev 2015-02-21 14:49:31 följande:

    Hur går det? Jag sitter på motionscykeln och cyklar gärnet så jag ska kunna äta godis ikväll;)


    Tackar som frågar! Jo, det går hur bra som helst. Jag hade mitt helgmys i går kväll, då åt jag chips och lite choklad och drack öl. Fast jag gjorde det för veckobonus och intjänade poäng. I dag har jag promenerat och nu åt jag precis sen lunch, sushi 6 bitar. 
  • Ela007

    Första vägningen på måndag känns just nu inte som om det kommer visa minus, har ätit mycket onödigt ikväll... dock inte mer än jag fick och har dessutom mer pp kvar från veckobonus och aktivitetsbonus.

    Längtar till det börjar synas på kroppen och märkas på vågen!

  • Anonym (Örat)
    Ela007 skrev 2015-02-21 23:36:48 följande:

    Första vägningen på måndag känns just nu inte som om det kommer visa minus, har ätit mycket onödigt ikväll... dock inte mer än jag fick och har dessutom mer pp kvar från veckobonus och aktivitetsbonus.

    Längtar till det börjar synas på kroppen och märkas på vågen!


    Då kommer du ju att ha gått ner, så klart!
  • Anonym (Örat)
    Ela007 skrev 2015-02-22 09:32:41 följande:

    Har mens och det bådar inte gott inför morgondagens vävning


    Fast det är ju bara vätska om du ska ha mens, så det har ju ingen bestående inverkan på viktminskningsprocessen. Drick mycket vatten och rör på dig en extra tur idag?
  • Anonym (Örat)

    Hur gick det för dig idag? Jag har gått ner 0,9 kg till, så jag är nöjd med veckan! 

Svar på tråden Viktväktarna online