• Madeleine1988

    Att gå runt med geishakulor

    Det måste vara bland de mest upphetsande som finns.

    Att gå runt med den på affären, känna dess rörelse och bli mer och mer upphetsad för varje minut ??

    Åhhh!

    Att ingen vet något dessutom och om man gör det ihop med avsaknad av trosor under klänning...

    Ännu bättre!

    Mitt torsdags nöje ;)

  • Svar på tråden Att gå runt med geishakulor
  • Duke855

    Nu lär man ju börja vara mer vaksam på kjolklädda kvinnor med rosiga kinder nästa gång man står och funderar över eko eller inte eko :)

  • Anonym (Hehe)

    Hade inte vågat gå runt med kjol utan trosor och kulor instoppade i punanin, rätt vad det är hörs ett klonk och ett par kladdiga kulor studsar iväg längs gatan...

  • Madeleine1988

    Fast... De glider inte bara ut.. Man måste dra ut dem närmare bestämt

  • Duke855

    Tror kanske det var en kille som skrev det där. Ni går nog inte runt med järnkulor från ett kullager. Som dessutom låter "klonk".

    Är det den vibrerande sorten? Du borde ju ha ett par med fjärrkontroll som någon annan får styra. Eller ännu bättre, lägga ifrån dig fjärrkontrollen i affären. Någon lär ju plocka upp den och vrida lite för att man undrar vad det är för något. Den du!

  • Bettan85

    Det kanske man skulle pröva imorgon förmiddag. Men kanske inte i mataffären utan på jobbet

  • Anonym (K)

    lite grann som ett pervo, som går runt och har handen i fickan alltså?

  • Duke855
    Bettan85 skrev 2015-02-19 22:25:26 följande:

    Det kanske man skulle pröva imorgon förmiddag. Men kanske inte i mataffären utan på jobbet


    Klart du ska, glöm inte att rapportera om resultaten ;)
  • Pussan

    Detta har jag aldrig provat. Verkar ju hur häftigt som helst. Ska testa i helgen när jag kör och handlar!

Svar på tråden Att gå runt med geishakulor