• Anonym (Liten)

    Är det oviktigt hur snoppen ser ut när man är slak?

    Min är pytteliten. Ser lite kul ut. Men när jag får stånd är den normalstor.

  • Svar på tråden Är det oviktigt hur snoppen ser ut när man är slak?
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Em) skrev 2015-02-19 20:13:17 följande:

    Helt oviktigt enligt mig!


    Ok. Jag tycker för övrigt det är helt oviktigt hur stora bröst en tjejer har och hur hennes snippa ser ut.
  • fluu

    Skiter i vilket faktiskt.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Liten)
    fluu skrev 2015-02-19 20:53:35 följande:

    Skiter i vilket faktiskt.


    MxMeNow skrev 2015-02-19 20:56:08 följande:

    Helt oviktigt


    Hatten av för er, tjejer!
  • MxMeNow

    Min uppfattning är att många män lägger mer tid på att fundera på era snoppar äv vad vi kvinnor reflekterar över dem. Precis som många kvinnor är osäkra på sina bröst när männen generellt inte bryr sig så mycket om formen.

  • Anonym (Liten)
    MxMeNow skrev 2015-02-19 21:12:25 följande:

    Min uppfattning är att många män lägger mer tid på att fundera på era snoppar äv vad vi kvinnor reflekterar över dem. Precis som många kvinnor är osäkra på sina bröst när männen generellt inte bryr sig så mycket om formen.


    Det är nog sant. Så sett är det jämnt över könen.
  • Anonym (Liten)
    MxMeNow skrev 2015-02-19 21:12:25 följande:

    Min uppfattning är att många män lägger mer tid på att fundera på era snoppar äv vad vi kvinnor reflekterar över dem. Precis som många kvinnor är osäkra på sina bröst när männen generellt inte bryr sig så mycket om formen.


    Jag tycker däremot en fittas utseende är helt ovidkommande.
  • MxMeNow
    Anonym (Liten) skrev 2015-02-19 21:21:26 följande:

    Jag tycker däremot en fittas utseende är helt ovidkommande.


    Dom kommer ju i fler färger och former men utseendet på min har jag aldrig reflekterat över. Brösten däremot har jag funderingar och osäkerheter kring. Tur det finns bra bh-ar och underkläder
  • Anonym (glad ändå)

    Ja, helt oviktigt, jag tycker alla slaka snoppar ser lika löjliga ut faktiskt.

    Mitt ex var jättenöjd för att hans var så liten och praktisk när han inte hade stånd, och det ligger väl något i det. Det var som ett bra trolleritrick att se den växa.

Svar på tråden Är det oviktigt hur snoppen ser ut när man är slak?