• Svar på tråden Schlagerstjärnan övergav sin baby!! Svin!
  • Tow2Mater

    Det är ju inte ens fastställt att han är pappan... han kanske vet mer om Catrin och hennes beteende än hon vill ge sken av?

    "En faderskapsutredningen kommer med största sannolikhet att göras ? om Daniel fortsätter att förneka att han är pappan.


    ? Jag är helt säker på att det är Daniel, säger Catrin."

  • Morningglory

    Nu har jag ingen aning om vem Catrin är, men vid en googling på bilder framstår hon som någon slags prostituerad kvinna?

  • Oscarsmamma84

    Han är ju inte den enda killen i världen som beter sig så här. Tror inte han kommer vara den sista heller. Men visst det är svinit av honom.

    vad spelar det för roll om hon är prostituerad eller ej killen kunde använt kondom så hade han inte hamnat i denna sitsen.

  • Morningglory
    Oscarsmamma84 skrev 2015-03-02 09:39:33 följande:
    Han är ju inte den enda killen i världen som beter sig så här. Tror inte han kommer vara den sista heller. Men visst det är svinit av honom.
    vad spelar det för roll om hon är prostituerad eller ej killen kunde använt kondom så hade han inte hamnat i denna sitsen.
    Att ha sex innebär inte att man är redo att bli förälder. Så det där med kondom är ju lite meningslöst argument.

    Det spelar väldigt stor roll just i detta sammanhanget, eftersom det faktiskt kan vara väldigt väldigt många andra som är spermadonator.
  • Oscarsmamma84
    Morningglory skrev 2015-03-02 09:44:40 följande:

    Att ha sex innebär inte att man är redo att bli förälder. Så det där med kondom är ju lite meningslöst argument.

    Det spelar väldigt stor roll just i detta sammanhanget, eftersom det faktiskt kan vara väldigt väldigt många andra som är spermadonator.


    Nä men är man en vuxen människa så vet man hur barn blir till. Så är man då dum i huvudet o struntar i skydd så får man faktiskt ställa in sig på o bli förälder. Sen spelar det ingen roll hur många hon legat med finns faderskapstest. Hon kanske haft skydd med de andra tex. Fattar inte varför du ger henne skulden när det är han som är ett rövhål?
  • Tow2Mater
    Morningglory skrev 2015-03-02 09:25:29 följande:

    Nu har jag ingen aning om vem Catrin är, men vid en googling på bilder framstår hon som någon slags prostituerad kvinna?


    Du läste inte länken i TS?
  • Morningglory
    Tow2Mater skrev 2015-03-03 02:50:40 följande:
    Du läste inte länken i TS?
    Nej, inte direkt. Bättre bilda sig en egen uppfattning. Men nu när du frågade gjorde jag, så vad har jag missat. Absolut inget.
    Oscarsmamma84 skrev 2015-03-02 12:29:36 följande:
    Nä men är man en vuxen människa så vet man hur barn blir till. Så är man då dum i huvudet o struntar i skydd så får man faktiskt ställa in sig på o bli förälder. Sen spelar det ingen roll hur många hon legat med finns faderskapstest. Hon kanske haft skydd med de andra tex. Fattar inte varför du ger henne skulden när det är han som är ett rövhål?
    Nej. Sex är inte samma sak som föräldraskap. De hade ju inte ens varit ihop, endast dejtat.
  • Oscarsmamma84
    Morningglory skrev 2015-03-04 08:00:19 följande:

    Nej, inte direkt. Bättre bilda sig en egen uppfattning. Men nu när du frågade gjorde jag, så vad har jag missat. Absolut inget.Nej. Sex är inte samma sak som föräldraskap. De hade ju inte ens varit ihop, endast dejtat.


    Men har man oskyddar sex så riskerar man en graviditet. Sov du på biologilektionerna? Spelar väl ingen roll om man dejtat eller det är one nightstand. Utan skydd= risk för graviditet.
  • Tow2Mater
    Morningglory skrev 2015-03-04 08:00:19 följande:
    Nej, inte direkt. Bättre bilda sig en egen uppfattning.
    Men vem googlade du bilder på då? bara orden "schlagerstjärnan som overgav sin baby"?
Svar på tråden Schlagerstjärnan övergav sin baby!! Svin!