• Anonym (ärlig)

    Ärlig om orgasm?

    Jag kan absolut inte få orgasm med en man. Är singel nu men börjar bli sugen på ett förhållande. Frågan är om jag ska vara ärlig på en gång och berätta som det är? Min rädsla är att killen då tröttnar på mig, för det kommer aldrig att hända hur mycket vi än lär känna varandra eller "jobbar på att lösa problemet". Det är just detta -att det är ett problem att jag inte får orgasm - som gör att jag fejkat tidigare, och då tycks killarna inte ha märkt det. Men jag vill gärna vara ärlig utan att skapa ett problem. Jag kan få orgasm på egen hand men kniper då ihop benen och det fungerar ju inte vid varken penetrering eller oralsex. Hur viktigt är det för en kille att tjejen kommer? Kan man vara ärlig utan att förhållandet dör?

  • Svar på tråden Ärlig om orgasm?
  • mrwonderful96
    Anonym (ärlig) skrev 2015-02-23 13:03:20 följande:

    Jag kan absolut inte få orgasm med en man. Är singel nu men börjar bli sugen på ett förhållande. Frågan är om jag ska vara ärlig på en gång och berätta som det är? Min rädsla är att killen då tröttnar på mig, för det kommer aldrig att hända hur mycket vi än lär känna varandra eller "jobbar på att lösa problemet". Det är just detta -att det är ett problem att jag inte får orgasm - som gör att jag fejkat tidigare, och då tycks killarna inte ha märkt det. Men jag vill gärna vara ärlig utan att skapa ett problem. Jag kan få orgasm på egen hand men kniper då ihop benen och det fungerar ju inte vid varken penetrering eller oralsex. Hur viktigt är det för en kille att tjejen kommer? Kan man vara ärlig utan att förhållandet dör?


    Det är viktigt och du kan komma med en man. Du har bara inte haft rätt män hittills. Var ärlig. Puss och kram sötnos!
  • Squalus

    Det låter som en konstig partner som dumpar en för att man inte kan få orgasm..

    Det är sjukt vanligt att tjejer inte kan få vaginal orgasm utan använder sig av klitorisstimulering för att kunna komma. Något du testat och som heller inte fungerar?

    Har du testat olika leksaker?

    Har du testat att utforska digsjälv, typ smeka där du tycker är skönt tills du får sammandragningar?

  • Squalus

    Ops, glömde säga att det är väldigt viktigt att du är ärlig och säger som det är istället för att fejka. Då vet han och ni kan testa er fram till resultat :)

  • MxMeNow

    Du ska vara ärlig men också visa honom hur du gör för att få orgasm så kan han börja med det och därifrån kommer ni fram till något som funkar för er båda.

  • Maltemånsson

    Klart att du inte ska fejka, det är varken kul för dig eller din partner.

    Takes 2 to tango. Kanske att det är killen som inte har bra teknik, lika mycket som att det är du som inte slappnar av och låter det bara hända.

    Väldigt vanligt är ju att kvinnor kan kicka igång orgasmen med att smeka klitoris samtidigt som mannen är inne i kvinnan.

    Ta inte på dig för stor "skuld" i detta.

  • Anonym (ärlig)

    Tack för era svar! Jag kan ju komma på egen hand men det känns som att den "tekniken" jag använder då inte går att kombinera med leksaker eller sånt...tänder inte riktigt på leksaker heller faktiskt. Det är väl inte så många som vill onanera inför sin partner? Jag är faktiskt rätt övertygad om att det inte fungerar oavsett hur bra killen är och det jag undrar är om den man är ihop med kan acceptera att det är så att man kan ha sex men att bara han kommer? År ut och år in...? Förstår ju att det är dåligt att ljuga, men skulle ni kunna stå ut med att eran tjej aldrig fick orgasm ihop med er? Om allt annat fungerar mellan er...

  • mrwonderful96
    Anonym (ärlig) skrev 2015-02-23 14:38:58 följande:

    Tack för era svar! Jag kan ju komma på egen hand men det känns som att den "tekniken" jag använder då inte går att kombinera med leksaker eller sånt...tänder inte riktigt på leksaker heller faktiskt. Det är väl inte så många som vill onanera inför sin partner? Jag är faktiskt rätt övertygad om att det inte fungerar oavsett hur bra killen är och det jag undrar är om den man är ihop med kan acceptera att det är så att man kan ha sex men att bara han kommer? År ut och år in...? Förstår ju att det är dåligt att ljuga, men skulle ni kunna stå ut med att eran tjej aldrig fick orgasm ihop med er? Om allt annat fungerar mellan er...


    Jag tror du har fel. Men om det mot förmodan skulle vara så så kan du väl låta honom smeka dig till orgasm(er) innan eller efter han tränger in i dig? Kan du själv onanera dig till orgasm så kan du garanterat lära honom samma sak! Det är ju minst lika mysigt att du kommer av hans smek som att du kommer när han är i dig!?
  • MxMeNow
    mrwonderful96 skrev 2015-02-23 14:42:53 följande:

    Jag tror du har fel. Men om det mot förmodan skulle vara så så kan du väl låta honom smeka dig till orgasm(er) innan eller efter han tränger in i dig? Kan du själv onanera dig till orgasm så kan du garanterat lära honom samma sak! Det är ju minst lika mysigt att du kommer av hans smek som att du kommer när han är i dig!?


  • TomNorr

    En kille som bryr sig kan nog alltid lära sig att ge dig orgasm. Kan du det själv, då kan ju någon annan göra det. Kanske inte med penetration, men nog går det på annat sätt. Försök att slappna av och njuta, då kommer det säker att funka.

    Och ja, du ska vara ärligt, bara då kan ni hjälpa varandra,

  • Mrs Okänd
    Anonym (ärlig) skrev 2015-02-23 14:38:58 följande:
    Tack för era svar! Jag kan ju komma på egen hand men det känns som att den "tekniken" jag använder då inte går att kombinera med leksaker eller sånt...tänder inte riktigt på leksaker heller faktiskt. Det är väl inte så många som vill onanera inför sin partner? Jag är faktiskt rätt övertygad om att det inte fungerar oavsett hur bra killen är och det jag undrar är om den man är ihop med kan acceptera att det är så att man kan ha sex men att bara han kommer? År ut och år in...? Förstår ju att det är dåligt att ljuga, men skulle ni kunna stå ut med att eran tjej aldrig fick orgasm ihop med er? Om allt annat fungerar mellan er...

    Jag vet ju inte hur din teknik ser ut men kör man bakifrån eller liknande ställning så brukar det bli bra för mig i alla fall. Man tänder ju inte på leksaken utan jag ser det som ett hjälpmedel för att det blir skönare...bara för att jag är lat kanske.
Svar på tråden Ärlig om orgasm?