• Anonym (Ts)

    Hur bli hora?

    Hur gör jag för att prostituera mig? Måste börja imorgon.

    Seriös tråd, verkligen kris!!!

  • Svar på tråden Hur bli hora?
  • Anonym (Tänkpådigsjälv!)

    Det finns bättre sätt att försörja sig på, jag lovar! 

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Tänkpådigsjälv!) skrev 2015-02-23 19:45:58 följande:

    Det finns bättre sätt att försörja sig på, jag lovar! 


    Jag tänker inte försörja mig som det. Jag har fått avslag från soc och från fk och har inga pengar samt ligger efter med 2 månadshyror.

    Jag vill självklart inte, men jag MÅSTE göra detta för att inte hamna på gatan.

    Kommer garanterat få nytt jobb snabbt, brukar ha lätt för det. Men behöver pengar NU.

    Inget fel på mig egentligen, helt normal och ganska snygg kvinna.
  • Anonym (Tänk efter!)
    Anonym (Ts) skrev 2015-02-23 20:30:28 följande:

    Jag tänker inte försörja mig som det. Jag har fått avslag från soc och från fk och har inga pengar samt ligger efter med 2 månadshyror.

    Jag vill självklart inte, men jag MÅSTE göra detta för att inte hamna på gatan.

    Kommer garanterat få nytt jobb snabbt, brukar ha lätt för det. Men behöver pengar NU.

    Inget fel på mig egentligen, helt normal och ganska snygg kvinna.


    Ett fel har du ändå. Du tänker inte efter... När du slutat att prostituerat dig , har du dragit på dig ännu mer fel. Då kan du få svårt att ta itu med alla fel så att felen som uppkommit av prostitutionen bara växer till sig och blir ohanterliga ..Weird eller hur? Det är bara början när psyket säger ifrån. Eller så "klarar" du dig fint, tills verkligheten hunnit ikapp dig.Tänk igenorm ditt beslut innan du strular till ditt liv!
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Tänk efter!) skrev 2015-02-23 21:31:09 följande:

    Ett fel har du ändå. Du tänker inte efter... När du slutat att prostituerat dig , har du dragit på dig ännu mer fel. Då kan du få svårt att ta itu med alla fel så att felen som uppkommit av prostitutionen bara växer till sig och blir ohanterliga ..Weird eller hur? Det är bara början när psyket säger ifrån. Eller så "klarar" du dig fint, tills verkligheten hunnit ikapp dig.Tänk igenorm ditt beslut innan du strular till ditt liv!


    Alltså jag behöver få ihop ca 10 tusen. No more no less.

    Jag har inget annat val - detta eller uteliggare! Jag har ingen tid att "tänka över beslutet".

    Fick veta detta idag och måste ha pengar senast söndag!

    Jag hade självklart aldrig VALT detta om det funnits ett enda annat alternativ. Men det gör det inte!!!!
  • Anonym (Rutan)

    det är väl bara egentligen att diskret gå och bjuda ut sina tjänster åt tillräckligt sjabbiga gubbar som ser ut att ha feta plånböcker.?

    Eller finns det "regler" för att inte trampa på andra horors tår??

  • Anonym (Tänk efter!)
    Anonym (Ts) skrev 2015-02-23 21:35:50 följande:

    Alltså jag behöver få ihop ca 10 tusen. No more no less.

    Jag har inget annat val - detta eller uteliggare! Jag har ingen tid att "tänka över beslutet".

    Fick veta detta idag och måste ha pengar senast söndag!

    Jag hade självklart aldrig VALT detta om det funnits ett enda annat alternativ. Men det gör det inte!!!!


    10 000 är ju ingenting. Ska du förstöra din självaktning för den löjliga summan? Ta en kredit då får du bara betala ränta I form av papperslappar dvs pengar. Prostitutionen snor betydligt mer ränta av dig i form av alla dessa fel i psyket, dom kommer som en dyr ränta när du fått ihop dina 10 000kr. Du är ute på hal is. Det är dock ditt liv.

    Du vill veta hur du ska få kunder...Förstår inte varför du startar en tråd om detta om du nu har bråttom att fixa fram pengarna? ! Känns inte som att du är seriös. Mest sorgligt är detta.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Tänk efter!) skrev 2015-02-23 22:29:02 följande:

    10 000 är ju ingenting. Ska du förstöra din självaktning för den löjliga summan? Ta en kredit då får du bara betala ränta I form av papperslappar dvs pengar. Prostitutionen snor betydligt mer ränta av dig i form av alla dessa fel i psyket, dom kommer som en dyr ränta när du fått ihop dina 10 000kr. Du är ute på hal is. Det är dock ditt liv.

    Du vill veta hur du ska få kunder...Förstår inte varför du startar en tråd om detta om du nu har bråttom att fixa fram pengarna? ! Känns inte som att du är seriös. Mest sorgligt är detta.


    Men herregud! Bara att ta en kredit? Tror du jag skämtar eller? Jag hade väl tagit lån för längesen om jag KUNNAT DET!

    Jag har 13 kr på kontot så 10000 är jä*kligt mkt pengar för mig!

    Jag skulle göra precis vad som helst för att slippa detta men jag har INGET VAL!

    På söndag är jag på gatan!
  • Anonym (Tänk efter!)
    Anonym (Ts) skrev 2015-02-23 22:34:54 följande:

    Men herregud! Bara att ta en kredit? Tror du jag skämtar eller? Jag hade väl tagit lån för längesen om jag KUNNAT DET!

    Jag har 13 kr på kontot så 10000 är jä*kligt mkt pengar för mig!

    Jag skulle göra precis vad som helst för att slippa detta men jag har INGET VAL!

    På söndag är jag på gatan!


    Ingen ska behöva prostituera sig för sitt uppehälle. En kredit brukar inte vara svårt att få om den är på 10 000 kr. Du kanske har betalningsanmärkningar då är det svårare. På vissa lånebolag går det ändå. Vet tyvärr inte vilket. Du kanske ska kolla upp det mer.

    Har du inga vänner eller familj som kan låna dig tills du fått jobb, eller pengar från ABF. Du har väl anmält dig som arbetssökande?

    Förstår att det är mycket pengar för dig. Det är ändå en summa som du kanske kan få fram på annat sätt än att prostituera dig.
  • Millan93

    Intressant tråd!

    Håller med ovanstående om att det är absolut MÖJLIGT att fixa fram 10.000 på andra sätt än att sälja sin kropp åt människor man absolut inte vill ha sex med... Tänk till lite till för man kan hamna i alla möjliga problem i den svängen och när du väl får "bra" pengar för det kanske du inte vill gå tillbaka till ett låg betalt jobb. Man hamnar lätt i dåliga umgängen i den svängen.. Bara rädd om dig tjejen! <3

    Fattar att man har riktig pengakris ibland (!)
    ...men finns det ingen i din närhet som kan låna dig lite eller hur ser ditt liv ut? hur gammal är du? Det är lätt att be om ett kreditkort så länge du inte redan har massa pengaknas med typ kronofogden.. Hellre skuldsatt på kredit än att sälja sig själv

    Lycka till! Hoppas allt går bra!

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Tänk efter!) skrev 2015-02-23 22:59:28 följande:

    Ingen ska behöva prostituera sig för sitt uppehälle. En kredit brukar inte vara svårt att få om den är på 10 000 kr. Du kanske har betalningsanmärkningar då är det svårare. På vissa lånebolag går det ändå. Vet tyvärr inte vilket. Du kanske ska kolla upp det mer.

    Har du inga vänner eller familj som kan låna dig tills du fått jobb, eller pengar från ABF. Du har väl anmält dig som arbetssökande?

    Förstår att det är mycket pengar för dig. Det är ändå en summa som du kanske kan få fram på annat sätt än att prostituera dig.


    Jag har betalningsanmärkningar och ingen inkomst. Har provat alla lån man kan tänka sig i väntan på detta beslut. Har varken vänner eller familj att låna av.

    Är anmäld som arbetssökande och kommer få pengar från fk men det tar drygt 1.5 månad. Då har jag redan förlorat allt.

    Trodde inte jag skulle få avslag. Ett överklagande kan jag inte heller vänta på. Även sånt tar lång tid.

    Det här är verkligen sista utvägen om jag inte vill ta självmord. Jag avskyr prostitution, tycker det är vidrigt....men nu har jag som sagt inget val.
Svar på tråden Hur bli hora?