• tessan998

    Ni på SCANIA, kvällsskift?

    Hej


     


    Hoppas de finns någon här som jobbar på Scania, kvälls skiftet med växellådor.


    Det är så att jag misstänker att min man är otrogen på jobbet.


    Han har tidigare sagt att man alltid jobbar till kl 23.12, men denna vecka, alltså nu den 23-26/02 ska de jobba övertid med SFA fram till kl 24.


    Innan har han sagt att man aldrig kan ha övertid på kvällen för dag passet tar den övertiden isåfall.


    Någon här som vet något eller kan bekräfta det han säger?


    Skulle vara väldigt tacksam för svar! :)

  • Svar på tråden Ni på SCANIA, kvällsskift?
  • Efraim Barkbit

    Lysande tråd


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Fröken Hepburn

    Så på grund av att han sagt att han ska jobba 47 minuter längre denna vecka varje kväll misstänker du otrohet? På fullaste allvar? Hade han tänkt vara otrogen hade han köpt sig mer tid.

    Jag slutar aldrig att förvånans här på FL.

  • Anonym (AnonymMan)
    Fröken Hepburn skrev 2015-02-26 17:01:34 följande:
    Så på grund av att han sagt att han ska jobba 47 minuter längre denna vecka varje kväll misstänker du otrohet? På fullaste allvar? Hade han tänkt vara otrogen hade han köpt sig mer tid.

    Jag slutar aldrig att förvånans här på FL.
    Dessutom har exakt samma fråga ställts en gång tidigare, det var nog innan sommaren. Ja märkligt är det
  • Fröken Hepburn
    Anonym (AnonymMan) skrev 2015-02-26 19:56:29 följande:
    Dessutom har exakt samma fråga ställts en gång tidigare, det var nog innan sommaren. Ja märkligt är det
    Skrämmande...
  • Anonym (asg)

    Det blir lite gulligt när fjortisar är ute och trollar i forumen ;)

  • Flickanx2

    Asså, nu vet jag inte om det är just detta företag och/eller andra med för den delen... fast nu var det här det hände.

    Skulle söka jobb och den person jag sökte hos ville ha "tjänster" i utbyte mot jobb.

    Kan tillägga att jag aldrig började jobba där ;) 


  • Mankind

    Det ser inte bättre ut än att han är otrogen, tyvärr :(

    Under den här veckan har kvinnoklubben öppet hus mellan kl 23.17 - 23.54 bakom växellådslagret. Utstämplat till kl 24.00

    Jag är ledsen, men don't shoot the messenger, konfrontera gubben istället.


    Enter your zip code here
Svar på tråden Ni på SCANIA, kvällsskift?