• spöke

    Stilsäkra pojknamn

    * * * INSPIRATIONSLISTA * * *

    Hej alla! Jag har satt ihop några olika namnlistor på olika teman för att inspirera dig som letar namn och för att roa dig som är intresserad av namn i allmänhet. 

    Andra temat ut är stilsäkra pojknamn. 
    VILKET NAMN GILLAR DU BÄST?

    Kommentera gärna i tråden. Och kom med förslag på fler namn på temat stilsäkra pojknamn. smile1.gifSpökeSe även:
    Sockersöta flicknamn: www.familjeliv.se/forum/thread/74884101-sockersota-flicknamn
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stilsäkra pojknamn
  • DenNamnbitne

    Bland dessa är väl valet enkelt - Oscar

    Fast det är väl egentligen lite orättvist att ha med ett så populärt namn bland de andra mycket udda namnen? Hur som haver gör du en stor gärning med dina inspirationstrådar.

    Av dessa modenamn tycker jag att: Oscar, Louis och Hugo är stiliga, Tommy & Jean-Paul är fina, Levi, Yves, Valentino, Ralph och Calvin är okej, Lee, Marc, Manolo och Armani är jag lite tveksam till, Tiger är inte fult men mindre lämpligt och Kenzo, Diesel, Dion, Elie och Boss är direkt anskrämliga.  

  • spöke
    DenNamnbitne skrev 2015-02-24 15:13:49 följande:
    Bland dessa är väl valet enkelt - Oscar

    Fast det är väl egentligen lite orättvist att ha med ett så populärt namn bland de andra mycket udda namnen? Hur som haver gör du en stor gärning med dina inspirationstrådar.

    Av dessa modenamn tycker jag att: Oscar, Louis och Hugo är stiliga, Tommy & Jean-Paul är fina, Levi, Yves, Valentino, Ralph och Calvin är okej, Lee, Marc, Manolo och Armani är jag lite tveksam till, Tiger är inte fult men mindre lämpligt och Kenzo, Diesel, Dion, Elie och Boss är direkt anskrämliga.  
    Tack för input!
  • fluu

    Älskar Levi! Oscar är också vackert och bra på alla vis. Yves är vackert och romantiskt. Resten - not so much.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • spöke
    Duckan skrev 2015-02-24 15:24:22 följande:
    Röstade på Levi, men tycker väldigt mycket om Oscar också.
    fluu skrev 2015-02-24 15:43:40 följande:
    Älskar Levi! Oscar är också vackert och bra på alla vis. Yves är vackert och romantiskt. Resten - not so much.
    Ni verkar vara av samma åsikt.

  • fluu
    spöke skrev 2015-02-24 15:49:27 följande:
    Ni verkar vara av samma åsikt. smile2.gif

    Någon annan måste ju också ha god smak ;)
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    spöke skrev 2015-02-24 16:02:40 följande:
    Vilken färg har Yves? smile2.gif
    Vitt/silver typ.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Pescetarian
    spöke skrev 2015-02-24 16:02:40 följande:
    Vilken färg har Yves?
    Biege, om du frågar mig. Fast det kan ju bero på att krämen jag använder, av märket Yves Rocher, är just biege.
Svar på tråden Stilsäkra pojknamn